REKLAMAATLANTA POLAND (BAKAL - Konkurs) - Baner Główny  (czerwiec 2018)
Na zdj. lodówkomat InPostu w Warszawie

Na zdj. lodówkomat InPostu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Firma InPost znalazła pierwszego partnera chętnego do dostarczania produktów do lodówkomatów - nowych urządzeń działających na zasadach podobnych do paczkomatów, tyle że dostosowanych do przechowywania żywności w odpowiedniej temperaturze. Umowę z InPostem podpisała cateringowa firma Projekt Karma.

REKLAMAMAURENT (EVEROAD) - Belka w artykułach - II etap (czerwiec 2019)

- Działalność Projektu Karma opiera się na produkcji i dystrybucji zdrowych posiłków. Jesteśmy zdrową i smaczną alternatywą dla dań typu fast food, dla już gotowych dań na wagę oraz gotowych posiłków w sklepach - tak Projekt Karma opisuje swoją działalnośc na stronie internetowej.

Dania firmy aktualnie kupić można w 10 stacjonarnych punktach sprzedaży na terenie Krakowa - m.in. w dwóch sklepach Spar, dwóch Delikatesach ALPO i dwóch Market Pointach. Ponadto dania Projektu Karma nabyć można w automacie vendingowym w podkrakowskim Zabierzowie, lub zamówić z poziomu sklepu internetowego.

Przypomnijmy, że na jesieni ub.r. InPost rozstawił 36 lodówkomatów w Warszawie i okolicach oraz 15 takich samych maszyn w Krakowie. Urządzenia przystosowane są do przechowywania warzyw i owoców, mrożonek, produktów świeżych, tortów i ciast, artykułów farmaceutycznych, kosmetyków, a także kwiatów czy upominków.

Jak już informowaliśmy, InPost prowadził rozmowy na temat dostaw do lodówkomatów z kilkoma sieciami handlowymi. Negocjacje prowadzone były m.in. z Auchan, Rossmannem i Drogerią Natura. Niewykluczone, że doszło już do podpisania umów z partnerami innymi niż Projekt Karma, jednak InPost jak dotąd nie ujawnił, czy miało to miejsce.

Konkurencją dla lodówkomatów InPostu są coolomaty, rozwijane od 2014 r. przez spółkę Coolomat. Charakterystyczne, zielone maszyny tej firmy znajdują się w Warszawie (ok. 30 urządzeń). Spółka współpracuje już m.in. z Auchan, Carrefourem, Piotrem i Pawłem, Frisco.pl, Rano Zebrano, oraz firmami cateringowymi.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 18

  • 12
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 3
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Roberto 2 2 miesiące temuocena: 100% 

    Pomysł ciekawy ale czy obroni się od strony ekonomicznej ? Generalnie kupuję żywność w sklepach internetowych ale tutaj określa się przedział godzin na dostarczenie towaru i może to być wieczorem . Kupuję też trochę cięższych rzeczy - mleko, woda, itp. Po co w takim razie mam jechać do coolomatu skoro wygodniej jest dla mnie jak to trafi od razu do domu ?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Roberto 1 2 miesiące temu

    Pomysł ciekawy ale czy obroni się od strony ekonomicznej ? Generalnie kupuję żywność w sklepach internetowych ale tutaj określa się przedział godzin na dostarczenie towaru i może to być wieczorem . Kupuję też trochę cięższych rzeczy - mleko, woda, itp. Po co w takim razie mam jechać do coolomatu skoro wygodniej jest dla mnie jak to trafi od razu do domu ?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony