10.12.2019 / 11:15
StoryEditor

Jacek Stachoń, E.Leclerc: Jest nowy trend w markach własnych. Klienci nie chcą najtańszych produktów

Jacek Stachoń: Wyraźnie widać, że klienci szukają produktów jakościowych. Marka własna już od kilku lat podąża coraz wyraźniej tą drogą (Fot.materiały prasowe)
Polski rynek wchodzi w kolejny etap w rozwoju marki własnej. Kierunek jest jasny, od produktu marki własnej do marki prywatnej, rozwój produktów ze średniej półki i segmentu premium, a także produktów specjalistycznych - mówi Jacek Stachoń, development manager Scamark Polska w Grupie E.Leclerc Polska w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl.

Jak wygląda udział marki własnej w ofercie sklepów E.Leclerc w Polsce?

Konsekwentnie pracujemy nad ofertą, dlatego udział produktów private label w sprzedaży naszych sklepów ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.10.2025 / 14:52
StoryEditor
Papito w Dino! Energetyk od PashyBicepsa chwycił boga polskich sklepów za nogi
Jarosław ”pashaBiceps” Jarząbkowski, współzałożyciel i twarz marki Papito Energy

Marka Papito Energy, stworzona przez Jarosława PashęBicepsa Jarząbkowskiego, wprowadziła swoje napoje do jednej z największych polskich sieci handlowych, sieci marketów Dino. To ogromny krok w rozwoju marki, która w zaledwie cztery miesiące po premierze trafiła na półki tysięcy sklepów w całym kraju.

Dzięki współpracy z Dino Polska, Papito Energy zyskuje ogólnopolską dystrybucję i nowe, większe puszki energetyków w specjalnym wariancie dla klientów tej sieci.

Nowe ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2025 / 11:14
StoryEditor
Branża dostaw straszy, że 80 proc. konsumentów zrezygnuje z zamawiania jedzenia. Koszty mocno w górę
Kurier (mat. prasowe)

Sektor delivery przekonuje, że nawet 8 na 10 Polaków może zrezygnować z zamawiania jedzenia przez aplikacje, bo koszty dostawy wzrosną ponad dwukrotnie. Ma to być efektem polskich przepisów implementujących tzw. dyrektywę platformową.

Celem dyrektywy jest stworzenie nowoczesnych i przejrzystych ram prawnych. Wprowadzone ma zostać domniemanie stosunku pracy, a także zwiększona przejrzystość algorytmów w zakre...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. listopad 2025 00:33