REKLAMAKongres Mięsny 2019 - Baner Główny (styczeń - luty 2019)

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Wtorek 28 maja będzie pierwszym dniem dwudniowego Kongresu Rynku FMCG 2019. To najważniejsze w Polsce wydarzenie skierowane do branży handlowej, spożywczej, drogeryjnej i aptecznej odbędzie się w warszawskim hotelu Hilton Double Tree.

REKLAMAMAGO - belka w artykułach - luty-marzec 2019

>> Kliknij i zarejestruj się już dziś na Kongres Rynku FMCG 2019<<

Kongres Rynku FMCG rozrósł się już na tyle, że nie dałoby się przeprowadzić go w jeden dzień. Dlatego organizator, Wydawnictwo Gospodarcze, zdecydował się rozszerzyć formułę konferencji. Skorzystają na tym uczestnicy – w tym roku będzie ich aż 1200! – gdyż będą mogli wysłuchać więcej debat i prezentacji, a także zyskają więcej czasu na rozmowy kuluarowe oraz na spotkania w formule business mixer.

Nauka i biznes

Startujemy o godz. 9 sesją inauguracyjną, w której poruszymy głównie tematy poświęcone przyszłości handlu w Polsce. Branżowi eksperci będą mówić o scenariuszach dla detalistów w naszym regionie Europy, odpowiedzą m.in. na pytanie, czy przyszłość sklepów faktycznie należy do małego formatu i co w takim razie z hipermarketami. Wyzwania i szanse w handlu będą także tematem blisko godzinnej debaty, w której – podobnie jak w poprzednich edycjach Kongresu – wezmą udział najważniejsze osoby z branży. Część inauguracyjną podsumuje debata, której uczestnicy poruszą najważniejsze aspekty transformacji cyfrowej w retailu.

Strategie w biznesie handlowym – pod takim hasłem odbędzie się kolejny blok Kongresu, na który złożą się wykłady dotyczące m.in. zmian w prawie, nowych strategii w handlu i dystrybucji, bardzo obiecującego formatu convenience, inteligentnych sklepów, jak również automatyzacji, czy szybko rozwijającego się (m.in. dzięki niehandlowym niedzielom) sektora sklepów na stacjach paliwowych. W tej części odbędzie się debata, której uczestnicy wspólnie zastanowią się, jak handel poradzi sobie z presją ze strony rynku pracy i konsumenta.

Trzy sale tematyczne

Oprócz wykładów w sali głównej, organizator zaplanował trzy sale tematyczne; w każdej z nich równolegle będą się odbywały wykłady o osobnej tematyce. W pierwszej sali tematycznej (Forum by Modern Expo) zagadnienia skupią się wokół hasła przewodniego "sklep przyszłości". To idealne miejsce dla osób, które będą chciały poszerzyć swoją wiedzę na temat nowych technologii, biometrii, nowoczesnych ekspozycji, maszyn do odbioru zakupów (Click & collect), a także zagadnień związanych z Big Data. Debata poświęcona tej tematyce nosi tytuł "Rethink grocery retail – bariery są jedynie w ludzkich głowach".

Hasłem przewodnim wykładów w drugiej sali tematycznej będą strategie food i non-food. Tu z kolei można będzie się sporo dowiedzieć o strategiach asortymentowych, ofercie przemysłowej hipermarketów i dyskontów, kosmetykach ekologicznych, a także o scenariuszach rozwoju oferty gastro w sklepach i na stacjach paliw. Uczestnicy debaty porozmawiają o współpracy z lokalnymi dostawcami i manufakturami z obszaru żywności, alkoholi i kosmetyków.

Poleć innym

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony