Na zdjęciu kasa sekundowa testowana przez Żabkę w jednym z poznańskich sklepów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Żabka testuje w Poznaniu kasę sekundową (fot. Żabka dla WH)
Żabka testuje w Poznaniu kasę sekundową (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Żabka testuje w Poznaniu kasę sekundową (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
ZOBACZ GALERIĘ [17 ZDJĘĆ]
Samoobsługowa "kasa sekundowa", elektroniczne cenówki i liczne ekrany do wyświetlania multimediów, z treścią modyfikowaną w trybie ciągłym - to niektóre z elementów, jakie znalazły się w testowym sklepie sieci Żabka. Portal wiadomoscihandlowe.pl odwiedził tę placówkę, uruchomioną niedawno przez sieć w centrum Poznania.
Jak tłumaczą przedstawiciele Żabki, pilotażowa placówka "ma stanowić bazę dla sklepu jutra<<". - Zastosowane w sklepie rozwiązania technologiczne są dostępne równolegle do konwencjonalnych. Sklep stanowi rozwinięcie pomysłu na inkubator technologii. Dzięki ich umieszczeniu w prawdziwym środowisku sprzedaży, możemy doskonalić urządzenia i narzędzia cyfrowe przygotowane przez naszych partnerów - podkreśla biuro prasowe sieci.
Elementem, który od razu rzuca się w oczy w pilotażowej placówce Żabki, jest ocz...
<".>
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 11% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Każde danie gotowe przygotowywane dla sieci Żabka przechodzi skrupulatną kontrolę m.in. wagową (fot. mat.pras.)
Rynek dań gotowych będzie się nadal dynamicznie rozwijał, a przyczynią się do tego nie tylko trendy związane z wygodą i szybkością przygotowania, ale także kwestie związane z zagrożeniami militarnymi i cywilizacyjnymi, które motywują klientów do budowania zapasów, a tym samym poczucia bezpieczeństwa. Dania gotowe z dłuższym okresem przydatności będą ważnym elementem tworzenia domowych spiżarni.
Rynek dań gotowych w Polsce, warty w 2024 roku około 3,5 mld zł, staje w obliczu rewolucji napędzanej globalną niestabilnością, nowymi nawykami konsumpcyjnymi oraz rosnącą potrz...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Grupa Eurocash uruchamia eurocash360 – pierwszą w Polsce aplikację B2B łączącą dwa kanały sprzedaży: dystrybucję i hale cash&carry. Zdaniem firmy, to rewolucja w obszarze zakupów hurtowych. Nowe narzędzie umożliwi wygodne zakupy w jednym zintegrowanym systemie 45 tys. klientów, z czego większość stanowią właściciele sklepów niezależnych, prowadzący jedną lub więcej placówek.
Eurocash360 zastępuje dotychczasowe platformy dla klientów Eurocash Dystrybucja i Cash&Carry, umożliwiając swobodne zakupy zarówno w halach, jak i z dostawą – bez potrzeby prz...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.