01.04.2020 / 10:45
StoryEditor

Koronawirus u pracownika lub klienta sklepu. Co powinieneś zrobić?

(fot. Nathan Van de Graaf, Unsplash)
W zeszłym tygodniu potwierdzony został pierwszy przypadek osoby z koronawirusem w polskim sklepie. Stało się to, czego detaliści obawiali się od dłuższego czasu, i co najprawdopodobniej będzie zdarzało się coraz częściej. Sprawdź jak powinny wyglądać procedury w razie stwierdzenia zakażenia koronawirusem u pracownika lub klienta twojego sklepu.

Jakie należy podjąć kroki, kiedy otrzymujemy informację o tym, że jeden z pracowników sklepu jest zakażony koronawirusem? Kamil Sierzan, właściciel firmy Semex-bhp, tłumaczy, że...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.10.2025 / 00:00
StoryEditor
Młodzi chcą dobrej kawy! Stare maszyny vendingowe zastępują kawiarnie nowej generacji
Smart bar Touch w Galerii Pestka w Poznaniu

Sieć kawiarni samoobsługowych Touch planuje mocny rozwój w całej Polsce. Obecnie działa w naszym kraju już ponad 200 punktów tej sieci, a w ciągu roku ich liczba wzrośnie do 350, a to dopiero początek tego co firma planuje.

Touch (Touch Coffee Smart Bar) to koncept kawiarni bezobsługowych, rozwijany w Polsce i siedmiu innych krajach w modelu franczyzowym. Właściciel firmy ma ambitne plany do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.10.2025 / 12:55
StoryEditor
Tarczyński rezygnuje z emisji akcji. Skąd król kabanosów weźmie pieniądze na inwestycje?
Tarczyński rezygnuje z emisji akcji. Skąd król kabanosów weźmie pieniądze na inwestycje? (fot. wiadomoscihandlowe.pl + materiały prasowe)

Spółka Tarczyński, polski potentat w produkcji kabanosów, rezygnuje z przeprowadzenia oferty publicznej akcji. I to pomimo pełnego pokrycia księgi popytu. Z czego wynika ta decyzja? W jaki sposób producent zamierza zdobyć środki na inwestycje

W artykule przeczytasz:

  • Tarczyński planował emisję 2 mln akcji
  • Dlaczego spółka Tarczyński zrezygnowała z nowej emisji akcji?
  • Na co Grupa Tarczyński miała przeznaczyć fundusze z emisji akcji?
  • Skąd Grupa Tarczyński pozyska środki na inwestycje?

Tarczyński planował emisję 2 mln akcji

Na 22 października spółka Tarczyński zaplanowała zakończenie procesu budowy księgi popytu (book-building) na 2 mln nowo emitowanych akcji zwykłych serii G. Emisję prowadzono w trybie subskrypcji prywatnej, bez obowiązku sporządzania i zatwierdzania prospektu emisyjnego. W procesie book-buildingu mogli uczestniczyć inwestorzy kwalifikowani oraz ci, którzy obejmą akcje o wartości co najmniej 100 tys. euro.

Jednak 23 października zarząd firmy poinformował, że spółka odstępuje od przeprowadzenia oferty publicznej akcji. Dlaczego?

Dlaczego spółka Tarczyński zrezygnowała z nowej emisji akcji?

Zarząd przedsiębiorstwa wskazuje, że podjął taką decyzję ze względu na nieuzyskanie w procesie budowy księgi popytu satysfakcjonującej proponowanej ceny emisyjnej akcji. 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 72% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. październik 2025 04:58