REKLAMAAthlon Car Lease - baner główny (25.11.-13.12.2019 r.)
Kadr ze spotu promującego świeży asortyment na Ryneczku Lidla

Kadr ze spotu promującego świeży asortyment na Ryneczku Lidla (Lidl Polska, youtube.com)

Biedronka rozpoczęła swoją kampanię reklamową, w której Świeżoznawcy przekonują, że Biedronka to „więcej świeżości w codzienności”. Największy konkurent sieci, Lidl, również przekonuje do tego, że na Ryneczku Lidla jest „po prostu świeżo” i pokazuje, jak dba o jakość i świeżość warzyw i owoców.

REKLAMAStoisko mięsne - belka w artykuła (14.11.-31.12.2019)

Jakość usług i dobra cena produktów to dziś za mało, aby przyciągnąć klientów. Po programach lojalnościowych, które dzięki naklejkom pozwalają odbierać maskotki, dwie największe sieci handlowe konkurują na świeżość swojego asortymentu. Celem nowych kampanii reklamowych jest przekonanie klientów, która z nich ma najświeższe produkty.

W nowych spotach i na plakatach Lidl przekonuje, że na Ryneczku Lidla jest „po prostu świeżo”. Sieć chwali się częstymi kontrolami produktów i wyśrubowanymi standardami. Kampania, która wystartowała na początku roku, przekonuje, że w każdym sklepie pracownicy monitorują stan dostępnych produktów nawet 12 razy dziennie. Gdy ich jakość nie spełnia wysokich wymagań oraz oczekiwań konsumenckich produkt jest zabierany z sali sprzedaży. Dodatkowo odpowiednia lokalizacja centrów logistycznych sieci sprawia, że dostawy mogą być realizowane szybko, świeże produkty pojawiają się w sklepach każdego dnia.

 - Troska o zdrowe i dobre życie naszych klientów poprzez oferowanie im świeżych, pełnych witamin produktów to jeden z głównych filarów działalności Lidl Polska. Nasi pracownicy są specjalnie przygotowani by z troską podchodzić do jakości oferowanych przez nas owoców i warzyw. Nasze podejście jest proste, ale wiele mówiące: na Ryneczku Lidla ma być po prostu świeżo oraz z gwarancją wysokiej jakości i bezpieczeństwa - podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication, Lidl Polska.

Temat zdrowej diety Lidl porusza także w książkach z serii „Jeść zdrowiej” wydawanych wspólnie z Narodowym Centrum Edukacji Żywieniowej.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony