12.11.2019 / 11:16
StoryEditor

Lidl i Biedronka walczą na świeżość: Świeżoznawcy kontra Ryneczek Lidla

Kadr ze spotu promującego świeży asortyment na Ryneczku Lidla (Lidl Polska, youtube.com)
Biedronka rozpoczęła swoją kampanię reklamową, w której Świeżoznawcy przekonują, że Biedronka to „więcej świeżości w codzienności”. Największy konkurent sieci, Lidl, również przekonuje do tego, że na Ryneczku Lidla jest „po prostu świeżo” i pokazuje, jak dba o jakość i świeżość warzyw i owoców.

Jakość usług i dobra cena produktów to dziś za mało, aby przyciągnąć klientów. Po programach lojalnościowych, które dzięki naklejkom pozwalają odbierać maskotki, dwie największe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
08.12.2025 / 23:36
StoryEditor
Słodyczowy gigant kupuje Pringles! Mars dostał zielone światło od KE - co to oznacza dla cen w sklepach?
Kellogg to producent m.in. chipsów Pringles (fot. Mehaniq/Shutterstock)

Komisja Europejska dała zielone światło dla przejęcia Kellanova (właściciela Pringles) przez Mars w transakcji wartej 36 mld USD (30,9 mld €). Po dogłębnej analizie KE stwierdziła, że koncentracja nie zagraża konkurencji w EOG - ale połączenie marek od M&M’s po Pringles zmienia reguły gry w handlu detalicznym i planuje miliardowe inwestycje w UE.

KE zatwierdza przejęcie Kellanova przez Mars

Komisja Europejska zatwierdziła bezwarunkowo przejęcie Kellanova przez Mars, uznając, że transakcja nie stwarza zagrożeń konkur...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.12.2025 / 12:08
StoryEditor
Od Black Friday do miesięcznego maratonu promocji. Jak Black Month zmienia branżę logistyki?
Od Black Friday do miesięcznego maratonu promocji. Jak Black Month zmienia branżę logistyki? (fot. Shutterstock)

Wyprzedaże końca roku już dawno przestały być jednorazowym wydarzeniem, a dla branży logistycznej stały się długim testem wydolności operacyjnej. Dane z rynku pokazują, że zakupy rozkładają się dziś na wiele tygodni, a największe obciążenie wcale nie przypada na sam Black Friday.

Tegoroczny sezon wyprzedażowy po raz kolejny potwierdził, że rynek funkcjonuje już nie w rytmie jednego dnia promocji. Jak podkreśla Michał Chuchrak, Business Development ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. grudzień 2025 14:21