REKLAMAKongres Mięsny 2019 - Baner Główny (styczeń - luty 2019)
Powyżej: materiał z nowej kampanii wizerunkowej sieci Lidl

Powyżej: materiał z nowej kampanii wizerunkowej sieci Lidl (fot. Lidl Polska)

Sieć Lidl wystartowała z nową odsłoną kampanii wizerunkowej "Więcej na radość z życia". Firma chce pokazać, jak wygląda "od kuchni" praca w jej sklepach.

REKLAMAKongres Mięsny 2019 - belka w artykułach (styczeń 2019)

- Na starcie kampanii, wiosną ubiegłego roku, poznaliśmy klientów sieci, którzy pokazywali swoje ulubione produkty i wyjaśniali, dlaczego cenią sobie zakupy w Lidlu. Jesienią sieć przedstawiła swoich pracowników, którzy opowiadali o swojej pracy w Lidlu. Z kolei teraz przyszła pora na pokazanie kulis funkcjonowania sklepów Lidl oraz całego doświadczenia związanego z zakupami - tłumaczy Lidl w komunikacie.

W nowych spotach i materiałach graficznych wybrzmiewają hasła takie jak "Lidlowi się ufa", "W Lidlu jest świeżo", czy "W Lidlu jest czysto". Lidl chce przekazać klientom - a także potencjalnym pracownikom - to, co uznaje za "ciekawostki" związane z działalnością firmy.

- Czy wiesz, że alejki w Lidlu są myte nawet 10 razy dziennie? A czy wiesz, że codziennie rano sprzątane jest całe otoczenie sklepu, a w okresie letnim rośliny podlewane są nawet kilka razy dziennie? Pracownicy Lidla o czystość w sklepach dbają codziennie, ale czy wiesz, że dwa razy do roku każdy sklep przechodzi generalne sprzątanie? - to przykłady informacji, jakie zamierza prezentować Lidl. Opowie o nich Mateusz Kocik, zastępca managera sklepu.

Z kolei Michał Heberle, pracujący w Lidlu od 17 lat, opowie o tym, w jaki sposób budowane są nowe placówki Lidla. - Można powiedzieć, że teraz grzejemy sobie Lidla lodówkami - mówi Heberle, odnosząc się do energooszczędnych rozwiązań zastosowanych w sklepach sieci, a także odzysku ciepła z urządzeń chłodniczych.

W spotach wystąpią także Paweł Stachowiak, dyrektor ds. zakupów w Lidlu (który opowie o tym, iż w minionym roku sieć wprowadziła na rynek ponad 600 nowych produktów), oraz Agnieszka Robakowska, manager sklepu, pracująca w Lidlu od ośmiu lat (ona z kolei opowie o codziennych dostawach produktów, a także kontrolach świeżości owoców i warzyw, które - jak utrzymuje Lidl - odbywają się 12 razy dziennie).

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 74

  • 36
    BARDZO PRZYDATNY
  • 6
    PRZYDATNY
  • 14
    OBOJĘTNY
  • 18
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (9)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~klient millenials 9 9 dni temuocena: 100% 

    Kiedy będą dostępne przy kasach torby z bawełny? Wszędzie plastikowe! Wszędzie plastik!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Aqqa 8 11 dni temuocena: 33% 

    Kontrola świeżości 2 razy dziennie? Ciekawe, bo ostatnio wróciłem do domu z lidla pustym autem, bo stwierdziłem, że tak marnych, starych, zeschnietych i zwiedlych warzyw i owoców nikt nie będzie chciał zjeść.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Tomek kliend Lidla 7 11 dni temuocena: 86% 

    Wy lepiej zamiast tej szopki wprowadzcie opakowania biodegradowalne bo ja sam po jednych zakupach mam pol kosza plastikowego g...a z tylko warzyw i owocow.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~hadessik 6 11 dni temuocena: 71% 

    Niech dodadzą "U nas w alejkach przejdziesz z 2 osobami ramie w ramie", "U nas wyjścia ewakuacyjne nie są zawalone paletami", "U nas ceny są takie jak na cenówkach". A biedronka na odwrót, "Palety, regały, wózki z promocjami, kosze aż po sufit", "Po co komu wyjścia ewakuacyjne? Tam będą pampersy", "Cenowa loteria, nigdy nie wiesz ile płacisz".

    oceń komentarz
  • ~Hhhh 5 11 dni temuocena: 0% 

    Ale te zielome koszte to kurka sa tak uwalone ze oststnio czyste byly po wyjsciu z fabryki.....

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~robs 4 11 dni temuocena: 42% 

    ha ha mega sciema ... juz raz jeden dostawca pokazał jak jest (nielegalny pracownik który uległ wypadkowi) wiec u Lidla jest och i ach w sklepach na pokaz gdzie przyjedzie prezes na wizytacje na forach pisza ze to obóz pracy jest

    oceń komentarz
  • ~Bel 3 11 dni temuocena: 85% 

    Sami dyrektorzy, kierownicy i menadżerzy, a ja bym chciał posłuchać co do powiedzenia mają szeregowi pracownicy. Jeżeli nawet zobaczymy to w reklamie to będzie to po prostu zwykła ustawka. Prawdziwych opinii trzeba poszukać na różnych forach i już widać jak 'wspaniałym' oboz... ekhm ... znaczy się pracodawcą jest LIdl.

    oceń komentarz
  • ~klient tesco 2 11 dni temuocena: 35% 

    Lidl mógłby swoje marki Biedronka z markami jak Kraina Wędlin, Mleczna Dolina, Słodka Łyżeczka ma plus nad lidlowymi nazwami: Pikok, Pilos, Freshona, Alesto, Lord Nelson, Bellarom, Gelatelli, Milbona, etc.

    oceń komentarz
  • ~zatem teraz trzeba dalej porównać to z biedronką 1 11 dni temuocena: 67% 

    Super! Zarazem samemu można się przekonać że tak właśnie jest w sklepach Lidl - nawet jak nie zawsze wszystko jest i będzie w porządku. Podobny artykuł powinien specjalnie pojawić się tutaj na temat Biedronki - tylko że zarządzający tym czymś nie zrobią tego i nie będą się przyznawać, że w Biedronce wszystko jest odwrotnie - czyli w "Biedronce jest brudno" - czyli zawsze i to w większości ich wszystkich sklepach. W "Biedronce jest wolno" - niestety często tak jest oraz ich małe brzydkie paskudne kasy. Dalej czyli "Biedronkę buduje się nie eko" - wszyscy widzą i mogą zauważyć jak brzydkie, małe i paskudne są sklepy Biedronka budowane tak aby wszystko było jak najtaniej - wcale tutaj nie zmyślam w tej sprawie... "Biedronce się nie ufa" - czyli też to się potwierdza gdyż większość tego co sprzedają nadaje się do wyrzucenia lub na straty jako produkty marnej jakości, śmieciowe...

    oceń komentarz
do góry strony