REKLAMAMASPEX - Baner Główny (01-16.10.2019)

(Fot.materiały prasowe)

Blisko 2500 jakościowych placówek gwarantuje nam zadawalające nasycenie, ale nasze plany zarówno odnośnie liczby jak i jakości placówek zrzeszonych w sieci są ambitne. Nie zamierzamy poprzestać na obecnej liczbie - zapewnia Magdalena Figurna, menedżer ds. PR i komunikacji wewnętrznej w firmie Makro Polska.

REKLAMA

Makro nie podaje informacji na temat tego, ile sklepów dołączyło w tym roku do franczyzowej sieci Odido, a ile zdecydowało się od niej odłączyć. Figurna powiedziała portalowi wiadomoscihandlowe.pl, że co roku sieć powiększa się o kilkaset sklepów z całej Polski. - Odejścia są naturalnym zjawiskiem wynikającym z rezygnacji z prowadzenia biznesu czy zmiany branży - przekonuje. 

Detalistom związanym z Odido sieć proponuje rozwiązania z obszaru HoReCa. Chodzi o doposażanie placówek w kącik kawowy obejmujący wysokiej klasy sprzęt i wyselekcjonowany asortyment, rozwija też winny projekt Winostrefa. - Wprowadzenie win z wyższej półki często pozwala na przyciągniecie nowych klientów. Klienci mają również możliwość zbudowania razem z Makro rozwiązania typu food to go - opowiada Magdalena Figurna.

Firma od lat rozwija usługę delivery - dowozu zamówień do klientów sektora HoReCa i detalistów. Jest ona realizowana  bezpośrednio do klientów z hal Makro i platform dystrybucyjnych. Makro nie podaje liczby klientów korzystających z tej usługi, skupiając się na szerokim wyborze oferty: - W ramach dostaw proponujemy klientom najszerszą w Polsce ofertę, sięgającą nawet 11 tysięcy produktów ogólnopolskich, lokalnych oraz szerokiej gamy marki własnej - mówi Magdalena Figurna portalowi wiadomoscihandlowe.pl.  

Franczyzowa sieć Odido istnieje na rynku od 2011 roku. To placówki o średniej wielkości sprzedaży 60 mkw. i asortymencie 4 tys. indeksów. Sieć ma zasięg ogólnopolski, działa w systemie tzw. miękkiej franczyzy.  

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony