REKLAMAHELIO - Baner Główny - NATURA (21-27.10.2019)
Dni Handlu Makro, degustacja produktów marki własnej

Dni Handlu Makro, degustacja produktów marki własnej (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Makro, profesjonalny hurtownik oferujący szeroki wachlarz produktów i usług dla detalistów z branży FMCG i gastronomii zorganizował spotkanie dla właścicieli sklepów spożywczych.

REKLAMAEDENRED - eBook - Belka w artykułach (21-24.10.2019)

Podczas spotkania Dni Handlu Makro odbyło się szkolenie dedykowane właścicielom sklepów spożywczych, któremu towarzyszyła degustacja produktów marki własnej.

W ocenie Moniki Tokarskiej, doradcy klienta ds. traders Makro Cash and Carry, konsumenci chętnie sięgają po produkty oznaczone marką własną. Zachęca ich do tego niższa cena oraz wysoka jakość. – Pomaga to zwiększyć sprzedaż w sklepie tradycyjnym – opowiada.

Dodaje, że spotkanie szkoleniowe połączone z degustacją produktów daje możliwość wnikliwego zapoznania się z ofertą hurtownika. Tym bardziej, że pojawia się coraz więcej nowości produktowych, jak np. bezalkoholowe wina marki własnej Makro.

Obecni na spotkaniu detaliści mieli też okazję zapoznać się z innowacyjnymi rozwiązaniami dla handlu tradycyjnego, nowoczesnymi narzędziami digitalowymi i porozmawiać z przedstawicielami firmy.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~R.A.K 1 25 dni temu

    bylem na takim spotkaniu w Opolu I nie spotkalem sie z "innowacyjnymi rozwiązaniami dla handlu tradycyjnego, nowoczesnymi narzędziami digitalowymi" ani zadnymi szkoleniami. Tak pracownicy byli i nawet byli mili ale poza kawą to ich propozycje mozna miedzy bajki wlozyc. I to bajki bardzo przestarzale.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony