5 grudnia 2019
Sieć handlowa Netto powiększyła się o dwie lokalizację – w Bytomiu i Oławie. Nowe placówki będą funkcjonowały zgodne z założeniami konceptu 3.0.
W 2018 roku sprzedaż karpi na rynku krajowym wyniosła 20,8 tys. ton, z czego ponad 80 proc. sprzedano w grudniu. W 2019 roku polscy hodowcy zaoferują do sprzedaży nawet 21 tys. ton...
Według tegorocznej edycji raportu Uber Eats FoodCast za tym przysmakiem kuchni meksykańskiej, uplasowały się odpowiednio: pizza, poke bowls i shawarma. W badaniu przeanalizowano...
4 grudnia 2019
3 grudnia 2019
24 listopada 2019
Choć do Black Friday został jeszcze prawie tydzień już teraz Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta pokazuje, że tego dnia na konsumentów może czekać wiele przykrych...
21 listopada 2019
20 listopada 2019
19 listopada 2019
2 grudnia 2019
Bez opakowania, bez papieru, bez tuszu i kleju, tylko sam produkt – taka forma sprzedaży Bio warzyw i owoców jest możliwa. Udowodniła to sieć Lidl Polska, która...
28 listopada 2019
27 listopada 2019
Jak wylicza „Rzeczpospolita”, odsetek niesolidnych płatniczo firm w sektorze transport i gospodarka magazynowa należy do jednego z najwyższych w całej gospodarce i...
Jest ich ponad 18 tys., są winni w sumie 1,3 mld zł i stanowią duże ryzyko dla bezpieczeństwa obrotu gospodarczego. Krajowy Rejestr Długów ostrzega przed multidłużnikami...
międzynarodowe sieci handlowe
krajowe sieci handlowe
hurtownie spożywcze i dystrybucja FMCG
1 grudnia 2013, 12:08
Administrator
– Oferujemy prawie 380 produktów: 150 w ramach linii ekonomicznej, 210 ze średniej półki cenowej oraz 20 nabiałowych – wylicza Zbigniew Rajca, prezes firmy Top Food
Spółka Top Food powstała przed ponad rokiem i zaproponowała szeroką gamę produktów w cenach konkurencyjnych wobec oferty sieci dyskontowych. Po roku działalności w portfolio firmy znajduje się prawie 380 wyrobów: 150 w ramach linii ekonomicznej, 210 ze średniej półki cenowej oraz 20 nabiałowych. – Proponujemy niemal cały asortyment artykułów FMCG w konkurencyjnych cenach. Przejęliśmy od Specjału program Nice Price, którego uczestnicy mogą liczyć na dodatkowe 15‑proc. upusty. W efekcie mają na półkach wyroby tańsze niż w Biedronce, Lidlu czy Tesco. A wszystko przy zachowaniu wysokiej jakości – mówi Zbigniew Rajca, prezes spółki Top Food. Obecnie współpracuje ona z blisko 70 dostawcami – są to wyłącznie polscy producenci. Specjał zaopatruje w tanie marki własne około 6000 placówek handlowych, zaś 15 pozostałych hurtowników dostarcza te produkty do ponad 1500 sklepów. Proporcje te niebawem zapewne się zmienią, firma prowadzi rozmowy z kolejnymi odbiorcami – dotychczas miesięcznie podpisywano umowy średnio z dwoma dystrybutorami, którzy zaopatrywali w te marki przede wszystkim swoje sieci (własne i franczyzowe). Zbigniew Rajca przyznaje, że prowadzone są także negocjacje bezpośrednio z lokalnymi i regionalnymi sieciami handlowymi. (WN) Wiadomości Handlowe, Nr 11-12 (130) Listopad - Grudzień 2013
Poleć innym
Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zdjęć: 79
29 listopada 2019
zdjęć: 6
zdjęć: 112
zdjęć: 8
26 listopada 2019
22 października 2019
28 września 2019
19 września 2019
Na portalu wiadomoscihandlowe.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.