REKLAMAKORAL - Bracia Koral - Rożek - Baner Główny (od 29.05.2020 )

PRZEMYSŁ I PRODUCENCI

Napoje i piwo

 

2 kwietnia 2020, 16:16

PepsiCo, zakład Froti Lay w Grodzisku Mazowieckim

PepsiCo, zakład Froti Lay w Grodzisku Mazowieckim (fot. mat. prasowe)

PepsiCo przeznacza ponad 45 milionów dolarów na walkę z konsekwencjami pandemii koronawirusa na całym świecie; dotychczasowe zaangażowanie w działania pomocowe w Polsce wynosi 3,3 mln zł.

REKLAMAFPP/CALPE_belka w artykulach_28.05-04.06.

PepsiCo razem ze swoim ramieniem charytatywnym, Fundacją PepsiCo, ogłosiły wspólny plan pomocy o łącznej wartości ponad 45 milionów USD. Pomoc trafi przede wszystkim do społeczności najbardziej dotkniętych niszczycielskim działaniem koronawirusa, obejmując w pierwszej kolejności finansowanie zakupów niezbędnych środków ochrony dla pracowników służby zdrowia, testów i monitorowania zakażeń. Dodatkowo, we współpracy z bankami żywności i innymi partnerami na całym świecie, PepsiCo zapewni finansowanie ponad 50 milionów pożywnych posiłków przeznaczonych dla osób z grup podwyższonego ryzyka. 

Dotychczasowe zaangażowanie firmy w Polsce wynosi 3,3 mln zł i obejmuje przede wszystkim produkty spożywcze i napoje dostarczane do polskich szpitali i innych placówek medycznych w ramach akcji #wzywamyposiłki oraz w ramach działań bezpośrednich. PepsiCo wykorzystuje rozległą wiedzę i doświadczenie w obszarze logistyki towarów, angażując się we wspólne inicjatywy mające na celu zwiększenie dostępności posiłków dla uczniów zmuszonych do pozostania w domach. Szacuje się, że zamknięcie szkół na całym świecie związane z pandemią koronawirusa przyczyniło się do pozbawienia dużej części z 1,7 mld uczniów pozostających w domach dostępu do podstawowego posiłku w ciągu dnia.

– Ten bezprecedensowy kryzys wymaga zaangażowania dosłownie wszystkich. Podmioty gospodarcze mają w tym procesie bardzo ważną rolę do odegrania, polegającą na zapewnieniu najpotrzebniejszych produktów osobom najbardziej dotkniętym pandemią – powiedział Ramon Laguarta, prezes i dyrektor generalny PepsiCo. – PepsiCo jest ekspertem w dziedzinie produkcji żywności, dlatego uważamy, że najlepiej w tym trudnym czasie będziemy w stanie udzielić wsparcia poszczególnym osobom i całym społecznościom, wykorzystując w tym celu naszą wiedzę i potencjał oraz pomoc oferowaną przez partnerów. W podejmowane przez nas wysiłki angażujemy wszystkie dostępne nam globalne zasoby, co przyczyni się do zapewnienia istotnej pomocy w ramach zjednoczonych wysiłków całego świata na rzecz walki z pandemią COVID-19 – dodał Ramon Laguarta.

PepsiCo przeznacza 45 milionów dolarów na działania pomocowe w reakcji na zagrożenia, jakie niesie pandemia COVID-19. Wsparcie trafi w pierwszej kolejności do społeczności najbardziej dotkniętych skutkami kryzysu, a działania pomocowe PepsiCo obejmują przede wszystkim:
• Wsparcie o wartości 7,7 mln USD na terenie Europy, gdzie poszczególne kraje znajdują się w stanie całkowitej blokady, a szpitale nie są w stanie zapewnić opieki wszystkim potrzebującym. Największe wsparcie zostanie udzielone krajom szczególnie dotkniętym pandemią, takim jak Francja, Włochy i Hiszpania, zapewniając zwiększenie potencjału miejscowych systemów opieki zdrowotnej i pomocy humanitarnej. PepsiCo finansuje dostawy produktów i towarów pierwszej potrzeby, w tym posiłków, środków ochrony indywidualnej i transportu chorych. Środki finansowe są także przeznaczane na wsparcie najbardziej wrażliwych grup społecznych, w szczególności osób starszych i dzieci, z których wiele przebywa w zamknięciu i izolacji. 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 12

  • 10
    BARDZO PRZYDATNY
  • 2
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (3)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Qwert 3 miesiąc temu

    Dadza 3 zarobia 9 ot i biznesmeni

    oceń komentarz
  • ~Pracownik 2 miesiąc temuocena: 75% 

    Co za brednie. Pepsico nie produkuje żywności tylko śmieci. Całe biuro siedzi w domu a kierowcy i magazynierzy muszą się poświęcać i narażać. Zero wsparcia tylko utrudnienia i pretensje bo wiecznie mało i źle.

    oceń komentarz
  • ~Pracownik 1 miesiąc temu

    To nie jest tak duzo

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony