REKLAMADziugas_banner główny_12.05. - 12.06.

(fot. Mlekpol)

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol będzie współpracować z agencją 38 Content Communication. Będzie ona odpowiedzialna za komunikację produktową, komunikację korporacyjną, media relations, a także działania CSR i doradztwo komunikacyjne.

REKLAMAFPP/CALPE_belka w artykulach_28.05-04.06.

Strategię komunikacji po stronie Mlekpolu realizują Małgorzata Cebelińska, dyrektor handlu, i Dorota Grabowska, marketing manager firmy. Za działania strategiczne 38 Content Communication odpowiadają Katarzyna Życińska, CEO, oraz Martyna Solińska, corporate PR & strategy director, a działaniami korporacyjnymi zajmują się Justyna Giers, PR manager, Marcin Ścigała, senior consultant, oraz Nikodem Chudzik, consultant.

PR produktowy tworzą dwa zespoły – pierwszy z nich prowadzony przez Agnieszkę Cieślarek, PR manager, ze wsparciem Alicji Kosmalskiej, senior consultant, oraz drugi team, którego liderem będzie Aleksandra Trzcińska, PR manager, ze wsparciem Moniki Majewskiej, PR consultant.

Do Mlekpolu należą takie marki jak: Łaciate, Milko, Mazurski Smak, Maślanka Mrągowska, Rolmlecz, Białe, Mleko Zambrowskie, MiLate, Happy Barn, Milcasa.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony