28.07.2017 / 09:44
StoryEditor

Piotr i Paweł Po Drodze - sieć uruchamia na stacjach BP nowy koncept sklepu! - FOTOGALERIA

Pierwszy sklep Piotr i Paweł Po Drodze ruszył w tym tygodniu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep Piotr i Paweł Po Drodze ruszył w tym tygodniu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep Piotr i Paweł Po Drodze ruszył w tym tygodniu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Piotr i Paweł Po Drodze - nowy koncept sklepu na stacjach BP - 1
Pierwszy sklep Piotr i Paweł Po Drodze ruszył w tym tygodniu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Piotr i Paweł Po Drodze - nowy koncept sklepu na stacjach BP - 2
Pierwszy sklep Piotr i Paweł Po Drodze ruszył w tym tygodniu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Piotr i Paweł Po Drodze - nowy koncept sklepu na stacjach BP - 3
Pierwszy sklep Piotr i Paweł Po Drodze ruszył w tym tygodniu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep Piotr i Paweł Po Drodze ruszył w tym tygodniu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep Piotr i Paweł Po Drodze ruszył w tym tygodniu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep Piotr i Paweł Po Drodze ruszył w tym tygodniu w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Piotr i Paweł stworzył nowy koncept sklepu wspólnie z BP, operatorem stacji paliw – dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Pierwsza stacja ze sklepem poznańskiej sieci już działa w Warszawie, wkrótce ruszą kolejne placówki. Warto przypomnieć, że Piotr i Paweł testował już - prawie 10 lat temu - koncept sklepu na stacji paliw wspólnie z firmą Shell.

Jak ustaliliśmy, nowy format, stworzony w ramach współpracy koncernu paliwowego BP w Polsce wraz z poznańską siecią Piotr i Paweł będzie propozycją kompleksowej oferty dla osób ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.08.2025 / 10:29
StoryEditor
"Szon patrole" w galeriach handlowych. Niebezpieczny trend z TikToka przeniósł się do sklepów
Szon patrol w akcji (fot. za: FB/Wojciech Kardyś)

Przemierzanie galerii handlowych i innych miejsc w celu namierzenia "wyzywająco" ubranych dziewcząt, nagrania lub sfotografowania ich, a następnie upokorzenia w internecie - to bardzo niebezpieczny trend zapoczątkowany na TikToku. Oto, czym są tzw. szon patrole.

Zjawisko tzw. szon patroli (shon patroli) pojawiło się w pierwszej kolejności na TikToku. W ramach wakacyjnej, głupiej i niebezpiecznej "zabawy" młodzi ludzie nagrywali i wy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.09.2025 / 15:17
StoryEditor
Nivea z nowym szefem na Polskę i kraje bałtyckie. Został nim Martin Stoebe
Nivea Polska z nowym Country Managerem na Polskę i kraje bałtyckie (fot. Shutterstock)

Od września nastąpi ważna zmiana w kierownictwie Nivea Polska. Funkcję Country Managera na Polskę i kraje bałtyckie obejmie Martin Stoebe, menedżer z wieloletnim doświadczeniem w strukturach Grupy Beiersdorf. Zmiana oznacza koniec kadencji dotychczasowego szefa, który kierował firmą przez ostatnie cztery lata. Co wiadomo o następcy i jego dotychczasowej karierze?

Z dniem 1 września 2025 r. stanowisko Country Manager Poland&Baltics w Nivea Polska obejmie dr Martin Stoebe. Zastąpi on Fatiha Alpaslana, który pełnił tę funkcję od grudnia 202...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. wrzesień 2025 14:47