REKLAMAKORAL - Bracia Koral - Rożek - Baner Główny (06-10.04.2020)

W tym roku lody PPL Koral będą bardziej eko – dekielki rożków stworzone zostały z surowców odnawialnych w 100% nadających się do recyklingu, a pudełka lodów familijnych linii „Lody jak Dawniej” otrzymały certyfikat Instytutu Badawczego Opakowań – COBRO.

REKLAMADOBROWOLSCY - Syty Wilk Pomaga - Belka w artykułąch (06.04 - 01.03.2020)

Producent w tym sezonie wprowadzi ponad 20 nowości. To m.in. nowa linia lodów sorbetowych i mistrzowska seria Oshee multifruit z witaminami B6, PP oraz biotyną. - Z roku na rok pojawiają się nowe firmy, które próbują swoich sił na trudnym rynku lodowym. Obserwujemy jak w niepamięć odchodzą nowości, które lansowane były na najbardziej popularne lody w sezonie. Oczywiście w naszym portfolio też zdarzały się pozycje, które zniknęły, ale dzięki temu, że na polskim rynku jesteśmy już ponad 40 lat wiemy wiele o gustach Polaków i dbamy o to, aby utrzymywać te linie lodów, które nasi konsumenci pokochali i do których chętnie wracają. Dlatego nie wprowadzamy na siłę nowości i nie prześcigamy się w coraz to bardziej egzotycznych smakach – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral.

W tym sezonie w portfolio marki Koral nie zabraknie serii Grand, która zostanie wzbogacona o wersję Exotic, czyli lody o smaku śmietankowym w polewie sorbetowej z maracui, a także bestsellerowej linii Koral Ice Coffee, która najbardziej przypadła do gustu konsumentom w wersji Cappucino. Najbardziej znane lody marki Koral – Koktajlowe i Iza – zostaną zaprezentowane z nowym gadżetem, będzie to składana łyżeczka dołączona do opakowania, która umożliwi zjedzenie ulubionych lodów gdziekolwiek, bez konieczności powrotu do domu – zgodnie z tegorocznym hasłem Koral – „Anytime, Anyplace”. 

- Mamy świadomość, że konsumenci lubią być zaskakiwani, szczególnie w lodach impulsowych i kulkach, dlatego wprowadzamy też bardziej wyszukane nowości, jednak z naszych obserwacji wynika, że Polacy najchętniej wracają do znanych smaków i takie chcemy im nieustannie oferować – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral. 

Z kolei linia lodów Oskar pojawi się w nowych, kolorowych i designerskich, określanych mianem patchwork’owych opakowaniach dedykowanych młodzieży, która jest głównym konsumentem tej linii. Top Milker również wraca w nowej odsłonie - w ciekawym graficznie opakowaniu w kolorze turkusowym, który na dłużej zagości nie tylko na odświeżonych opakowaniach, ale również wśród gadżetów reklamowych Koral. Impulsowe nowości to linia TOP Sorbet – lody sorbetowe w dwóch smakach: kwaśna lemoniada i bananowe w mlecznej czekoladzie. Pojawi się również nowość wodnych lodów Solo - czarna herbata o smaku brzoskwiniowym. W kategorii lodów familijnych marka zaprezentowała nowe smaki linii Kolorowe Lato w opakowaniu o poj.  1L – sorbetowe kwaśna lemoniada oraz połączenie trzech smaków: czekolady, śmietanki i caffe latte.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMARetail FMCG Congress - Half Page - marzec-kwiecień 2020
do góry strony