REKLAMAROS-SWEET - Pestki dyni w czekoladzie - Baner Główny (21.08-01.09.2019)
Siedziba PPL Koral w Nowym Sączu

Siedziba PPL Koral w Nowym Sączu (Fot. materiały prasowe)

W tym roku mija 40 lat od założenia firmy PPL Koral, wiodącego producenta lodów w Polsce. Z tej okazji na rynek trafi rekordowa liczba 30 nowości, konkurs i loterię urodzinową.

REKLAMA

Jubileuszowy rok Koral rozpoczął uruchomieniem strony internetowej bokochamtechwile.pl, na której konsumenci mogą zgłaszać zdjęcia czy filmy, które przypominają im miłe chwile.
Konkurs „Bo kocham te chwile” trwa od początku lutego. Po miesiącu trwania akcji na stronie można obejrzeć m.in. zdjęcia z lat 80. z białym misiem z Krupówek, sprzętami typu sokowirówka Ania, starymi pieniędzmi, bonami i kartkami, bez których zakup lodów był niemożliwy. Są również zdjęcia pod podwórkowym trzepakiem, a także historie obrazujące modę czy motoryzację z tamtych czasów. Konkurs, który potrwa do 31 października, jest podzielony na dziewięć miesięcznych tur. Co miesiąc można wygrać nagrody w stylu retro.

Duży konkurs z nagrodami

-Jesteśmy firmą rodzinną, która już od 40 lat jest obecna na polskim rynku. Byliśmy świadkami kształtowania i odkrywania nowych smaków, mody, motoryzacji, ogromnych przemian jakie przechodził nasz kraj. Jako firma umilaliśmy lodami dzieciństwo i beztroskie chwile wielu pokoleniom Polaków. Mamy nadzieję, że dzięki zainagurowanej internetowej kapsule czasu, wspólnie z konsumentami stworzymy pamiątkę, która pozwoli na moment przenieść się do miłych chwil – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu w firmie PPL Koral.
Pod koniec kwietnia na stronie www.zalodowani.pl wystartuje „Zalodowana Loteria”, w której każdego dnia nagrodzeni będą aktualni jubilaci. Aby wziąć udział w zabawie należy kupić loda Koral i zachować paragon. W codziennych losowaniach rozdanych zostanie ponad 500 nagród o łącznej wartości ponad 200 tys. zł. Akcja potrwa od 29 kwietnia do 28 czerwca br.

Sezon pod znakiem 30 nowości

Na konsumentów czekają przede wszystkim wyjątkowe produkty. „Gwiazdami” zbliżającego się sezonu lodowego ma szansę stać się limitowana edycja linii lodów Grand Gold 40 w dwóch bardzo oryginalnych smakach: Poppy, czyli lody makowe w białej czekoladzie o smaku marcepanu oraz CHILI-lody mango z wkręconym sosem malinowym w czekoladzie deserowej z chili. Wyjątkowe będzie również opakowanie linii – specjalnie opracowane i zaprojektowane opakowanie hologramowe, które jest absolutną nowością w kategorii lodów na polskim rynku. Bestsellerowa linia Koral Ice Coffee zostanie wzbogacona o nową wersję Americano. Pojawi się również nowa odmiana lodów Koktajlowych (o pojemnościach 220 ml i 400ml) w bardziej owocowej odsłonie – śmietankowo-truskawkowej z biszkoptem i trzema sosami: ajerkoniak, toffi i czekolada. Pozostałe nowości impulsowe marki Koral to m.in. lody Świderek w kubku, Top Milker – śmietankowo-malinowy, Toffik, lody Śnieżne na patyku, nowy rożek Maxi cztery smaki oraz Duo, czyli nowy zestaw dwusmakowych rożków premium w trzech kompozycjach. W kategorii lodów familijnych pojawi się nowa odmiana Kolorowe Lato w opakowaniu 1 l – śmietankowo-waniliowe z sorbetem limonkowym, Maxi 4-smaki o poj. 1,5L oraz lody Koktajlowe o poj. 1 l biszkoptowo-truskawkowe z trzema sosami. Poszerzona zostanie również oferta produktów licencyjnych: do gamy lodów Łaciate dołączy Osełka Lodowa, pojawi się nowa odmiana lodów Oshee Vitamin oraz Protein. Wspólnie z Mlekovitą Koral wprowadzi na rynek również nową linię Wypasione na patyku oraz w kubkach.
Nowe oryginalne smaki pojawią się również w portfolio drugiej marki z segmentu high premium Bracia Koral. W ramach linii Lody jak dawniej 900 ml będą dostępne warianty prażony sezam oraz lody biszkoptowo-różane z ciasteczkami i sosem malinowym. Nowe kompozycje dołączyły też do linii Smaki Dzieciństwa w słoikach – będą to smak kokosowy z sosem czekoladowym oraz marcepan z sosem czekoladowym i migdałami. Lody impulsowe na patyku pojawią się w klasycznej odsłonie – śmietankowe w czekoladzie belgijskiej.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony