REKLAMAAthlon Car Lease - baner główny (25.11.-13.12.2019 r.)

(fot. RTV Euro AGD)

RTV Euro AGD intensywnie pracuje nad rozwojem sieci salonów firmowych. W ciągu ostatnich kilku miesięcy uruchomiło 6 sklepów w nowych lokalizacjach, a 9 istniejących przeszło gruntowny remodeling.

REKLAMAPurella - SuperSuple - Belka w artykułach (01-15.12.2019)

– Intensywnie pracujemy nad rozwojem sieci sprzedaży. Od lipca do listopada otworzyliśmy 6 nowych salonów i łącznie mamy już 287 w 184 miastach Polski – mówi Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu i marketingu w RTV Euro AGD. – Od lat jesteśmy postrzegani jako marka, która nie stwarza barier, bliska konsumentom, więc staramy się być obecni tam, gdzie nasi klienci chcą robić zakupy. Oczywiście nie zapominamy także o wygodzie i komforcie kupujących, dlatego stale unowocześniamy już funkcjonujące sklepy – dodaje.

Nowe sklepy Euro pojawiły się w Parku Handlowym przy ul. Kraszewskiego w Otwocku, Pasażu Słowackiego w Brzegu, Parku Handlowym Błonie w Wadowicach, Galerii Kępno, Parku Handlowym w Gorlicach oraz w Opocznie. Z kolei placówki w Poznaniu, Kaliszu, Wodzisławiu, Grudziądzu, Łomży, Nysie, Bielsku-Białej, Radomiu i Żyrardowie przeszły gruntowny remodeling.

Zarówno nowo powstałe, jak i zmodernizowane salony stały się bardziej przestronne i komfortowe. Zdecydowano się na obniżenie mebli, by ekspozycja była łatwiej dostępna, a poszczególne grupy asortymentowe – lepiej widoczne. W wielu sklepach ekspozycje z najnowszymi rozwiązaniami usytuowano przy wejściu, aby klienci mogli łatwiej dotrzeć do często poszukiwanych produktów.

– Sukcesywnie udoskonalamy nasze placówki, kierując się nie tylko najnowszymi trendami, ale przede wszystkim potrzebami konsumentów. Dbamy o to, by były one przyjazne, a cały proces zakupowy przebiegał możliwie sprawnie i komfortowo – mówi Jarosław Matuszewski, menedżer ds. marketingu w sklepach w RTV Euro AGD. – Wiedząc jak ważne dla wielu klientów jest wsparcie profesjonalnego doradcy technologicznego, staramy się stworzyć taką aranżację przestrzeni, w której klienci będą mogli swobodnie porozmawiać z doradcą i obejrzeć wybrane produkty – zaznacza.

Euro od lat działa w modelu wielokanałowym. Dysponuje obecnie nie tylko siecią sklepów stacjonarnych i sklepem internetowym euro.com.pl, prowadzi także sprzedaż przez telefon. Oferuje również usługę click & collect, dzięki której można zamówić produkty online, a następnie odebrać je w sklepie stacjonarnym, nawet w ciągu godziny.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~olo 1 22 dni temu

    Zawrotne tempo otwarć 6 salonów w 5 msc...a ile w ciągu ostatnich 2lat?...Konkurencja was leje ile wlezie.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony