15.10.2019 / 12:09
StoryEditor

RTV Euro AGD wprowadza do sprzedaży sprzęt Beko

RTV Euro AGD w CH Echo, Pabianice (fot. Konrad Kaszuba)
Sieć elektromarketów RTV Euro AGD nawiązała współpracę z producentem sprzętu, firmą Beko. Od października 2019 r. produkty tureckiej marki dostępne są w sklepach stacjonarnych i internetowych firmy.

Sebastian Karwacki, Kierownik Działu Handlowego w RTV Euro AGD powiedział, że firma starannie wybiera marki i rozwiązania, które wprowadza do sprzedaży. Sieć sklepów chce oferow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.11.2025 / 13:29
StoryEditor
Piotr Wieloch, Partner Center: Kumulacja rządowych pomysłów uderzających w branżę czyni ten rok najgorszym w historii
Piotr Wieloch, członek zarządu oraz dyrektor ds. marketingu i eksportu w firmie Partner Center (fot. Piotr Waniorek/Żelazna Studio)

Piotr Wieloch, członek zarządu oraz dyrektor ds. marketingu i eksportu w firmie Partner Center, w komentarzu udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl, nazywa mijający rok najgorszym w historii dla branży winiarskiej. Tak krytyczna ocena jest związana z kumulacją pomysłów legislacyjnych, uderzających w sektor, a także wrzucaniem wina do jednego worka z piwem i wódką.

Piotr Wieloch ubolewa nad tym, że wino, które w Polsce stanowi zaledwie 8 proc. spożywanego alkoholu i którego konsumpcja wpisana jest w „powściągliwość i umiar”, traktowane ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.11.2025 / 15:44
StoryEditor
Dino wypada słabiej od Biedronki i Żabki. Co się zacięło w maszynce z Krotoszyna?
Na zdj. Dino w Siedlcach (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Analitycy Noble Securities negatywnie oceniają zaraportowane przez Dino Polska dane finansowe za trzeci kwartał. Wyniki okazały się bowiem niższe od prognoz tego domu maklerskiego oraz od rynkowego konsensusu. "Szczególnie mocno negatywnie zaskakuje sprzedaż, przede wszystkim w odniesieniu do konkurencji" - czytamy.

"Znając opublikowane wyniki Żabki i Biedronki od Dino należało oczekiwać dynamik sprzedaży na poziomie 20-21 proc. i LfL około 7 proc. Tymczasem Lfl na poziomie 4,4 proc. jest...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. grudzień 2025 21:02