REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-31.07.2020)
64 proc. Polaków twierdzi, że zależy im na używaniu oryginalnych zapachów, a 54 proc. jest gotowych więcej za nie zapłacić

64 proc. Polaków twierdzi, że zależy im na używaniu oryginalnych zapachów, a 54 proc. jest gotowych więcej za nie zapłacić (fot. pixabay)

Według raportu firmy badawczej Euromonitor, do którego dotarła „Rzeczpospolita”, polski rynek kosmetyków zapachowych – w tym online – wzrośnie w tym roku do 1,93 mld zł.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

Analitycy Euromonitora cytowani przez „Rzeczpospolitą” wskazują, że większość firm zabiega o konsumentów promocjami cenowymi, czego efektem jest zahamowanie wartościowego wzrostu rynku. Promocjami kuszą zarówno sklepy internetowe, które mają już 18 proc. polskiego rynku zapachów, jak i tradycyjne perfumerie, które też coraz częściej rozwijają sprzedaż w sieci.

Według firmy Euromonitor, wartość całego rynku urody wzrośnie w tym roku o 2 proc., do 14,6 mld zł. O 5 proc. zwiększy się sprzedaż kosmetyków do makijażu, ale o wartości rynku decyduje największa kategoria – kosmetyki do pielęgnacji, na które wydamy ponad 2,8 mld zł.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony