REKLAMABelgian Meat Office - Baner Główny (16-30.09.2019)
Modern Retail Forum 2018

Modern Retail Forum 2018 (materiały prasowe)

Pod takim hasłem w dniach 20-22 lutego 2018 roku w Kijowie odbywała się druga edycja Modern Retail Forum organizowana przez Modern-Expo Group w ramach międzynarodowej wystawy branżowej „Trade Industry”. Wydarzenie zgromadziło wielu gości, zainteresowanych tworzeniem nowych formatów i konceptów handlu detalicznego, poszukiwaniem innowacji i skutecznych rozwiązań kompleksowych.

REKLAMAProxi Cloud Belka w artykułach_wrzesien

Handel detaliczny na świecie przechodzi proces ogromnych zmian, m. in. za sprawą konsolidacji branży, cyfryzacji usług, rozwoju komunikacji wielokanałowej oraz rosnącej świadomości i oczekiwań klientów. II Modern Retail Forum poświęcone było wyzwaniom, z którymi przyjdzie zmierzyć się branży dziś i w najbliższej przyszłości. Temat przewodni Forum „Nowy handel detaliczny. Trendy. Projekt.  Efektywność” stworzył impuls do dyskusji oraz spotkań retailerów - praktyków, którzy mają bezpośredni wpływ na rozwój branży retail, przewidują trendy oraz kreują rozwiązania.

Dyskusje o sklepie przyszłości, nowych rozwiązaniach i efektywności

Pierwsza sesja tematyczna – Trendy – poświęcona była trendom w handlu, zakupach oraz zachowaniom konsumentów. Sebastian Cygal, dyrektor handlowy Grupy Modern-Expo, zaprezentował wizję sklepu przyszłości w oparciu o zmiany, które dokonują się już dziś. Leo van de Polder z Shop! Global Development na podstawie case’ów przedstawił jak zrozumieć współczesnego konsumenta, jego potrzeby i oczekiwania oraz zmiany funkcji, które pełni placówka handlowa. Przewodniczący Rady Nadzorczej VolWest Group Viktor Korsak przedstawił teorię pojawienia się na rynku innowacji.

Druga sesja tematyczna – Projekt – stanowiła platformę wymiany doświadczeń na temat możliwości tworzenia nowych rozwiązań, nowego podejścia do efektywności operacyjnej oraz zarządzania przewagą konkurencyjną w handlu detalicznym. Goście mieli okazję posłuchać odpowiedzi na pytania jak zarabiać więcej, unikając marnotrawstwa środków, stosując koncepcje zarządzania Lean szefa Lean Institute Ukraine Siergieia Komberyanov. Doświadczeniami na temat możliwości zwiększenia efektywności oraz o Design Thinking, jako usystematyzowanego podejścia do procesu tworzenia innowacji, dzielili się Oleksandr Sokolenko z Apple Consulting oraz Jewhenij Agejev z E.Next-Group.

Trzecia sesja – Efektywność - została zainicjowana przez dyrektora ds. Strategii i formatu, JosDeVries Ernst Consenheima, który opowiadał o strategiach wieloplatformowych w handlu detalicznym.  Vladyslav Chechotkin, Rozetka.ua, mówiąc o przenikaniu formatów, podkreślał rolę kreowania nowych doświadczeń i emocji konsumentów. Mykola Chumak, Prezes IDNT prezentował wpływ formatów na świadomość konsumentów. Współwłaściciel Modern-Expo Group, Bogdan Łukasik, przedstawił drogę, jaką przechodzi retailer od opracowania konceptu do realizacji przestrzeni handlowej, pokazując czynniki technologiczne, ekonomiczne oraz społeczne, które determinują wybór designu sklepu.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony