REKLAMAPEKAES - baner glówny 16-30.09.2019

(fot. mat. pras.)

W drugim kwartale bieżącego roku sieć supermarketów Mercadona umocniła swoją pozycję lidera rynku w Hiszpanii. Z danych Kantar Worldpanel wynika, że operator wrócił do szybkiego tempa wzrostu, który jest napędzany wzrostem cen żywności i produktów kosmetycznych - podaje Lebensmittel Praxis.

REKLAMAEDENRED - eBook - Belka w artykułach (16-24.09.2019)

Również sieć Lidl konsekwentnie zwiększa swój udział w hiszpańskim rynku – w drugim kwartale o 0,7 punktu procentowego. W ten sposób dyskont osiągnął udziały w rynku na poziomie 5,6 procent. Oznacza to, że zajmuje już czwarte miejsce w rankingu największych hiszpańskich sieci.

Carrefour zakończył ubiegły rok w Hiszpanii z wynikiem dodatnim wynoszącym 0,2 punktu procentowego. W drugim kwartale nadal rósł, dzięki czemu był w stanie utrzymać swoją pozycję rynkową z 8,7 procentowymi udziałami w rynku.

Natomiast grupo DIA pozostaje trzecią co do wielkości siecią w Hiszpanii z udziałem w rynku na poziomie 6,6 procent. Operator zanotował w drugim kwartale stratę o 1 punkt procentowy w stosunku do poprzedniego roku. 

Piąte miejsce wśród hiszpańskich sieci zajmuje grupa Eroski, zaś szóste Auchan, który w drugim kwartale osiągnął 3,5 procent udziału w rynku.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony