REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-31.07.2020)
Agnieszka i Andrzej Bilscy, właściciele sklepu Jagoda

Agnieszka i Andrzej Bilscy, właściciele sklepu Jagoda

Strona 2 z 2
REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

Dwa nowe sklepy jeszcze w tym roku

Dzisiaj firma państwa Bilskich to dziesięć sklepów spożywczych znajdujących się w promieniu 15 kilometrów od magazynu centralnego zlokalizowanego w miejscowość Krynka, w której mieszkają właściciele. Są to sklepy niewielkie, ale bardzo dobrze zatowarowane, we wszystkich są gazetki sieci i inne promocje. W sklepach pracuje około 40 osób, większość od wielu lat. W firmie państwa Bilskich nie ma rotacji pracowników. W sklepach panuje przyjazna, rodzinna atmosfera, często są to lokalne miejsca spotkań. W magazynie centralnym znajduje się na stałe kilkaset indeksów, które transportuje własna flota samochodów dostawczych. Pozostałe produkty dostarczają lokalne hurtownie spożywcze oraz lokalni producenci.

Od dwóch lat firma działa w ramach sieci sklepów Mirabelka. Wcześniej właściciele odrzucili kilka innych ofert. – W Mirabelce mamy pełną swobodę. Współpraca daje nam możliwość uzyskania dodatkowych rabatów na towary, wyposażenie, bonusów retro, wsparcia koordynatorów sieci. Promocje gazetkowe nie są robione naszym kosztem, nie wnosimy też z tytułu udziału w sieci żadnych opłat. Wspólnie rozwijamy się  szybciej i jesteśmy w stanie konkurować z zachodnimi sieciami – mówi Agnieszka Bilska. Natomiast jej mąż zdradza plany na przyszłość: – Jeszcze w tym roku zamierzamy otworzyć dwa nowe sklepy. Jeden z nich będzie we własnym, już powstającym lokalu, o powierzchni około 140 mkw. Drugi o powierzchni około 70 mkw. – w wynajmowanym lokalu, w sąsiedniej miejscowości. Natomiast w 2017 roku otworzymy kolejny sklep o powierzchni 150 mkw. Dalszym krokiem, który rozważamy, jest połączenie wszystkich sklepów z centralą wspólnym oprogramowaniem. Oczywiście nie skupimy się tylko na nowych placówkach, będziemy także etapami modernizować wszystkie już istniejące sklepy. Stały rozwój jest naszą receptą na sukces – przyznaje Andrzej Bilski.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony