REKLAMARC Foods - baner główny - grudzień 2018

(materiały prasowe, Eurocash)

Sieć Eurocash S.A. została jedynym w Polsce legalnym dystrybutorem marki Sophia - lidera rynku wina od lat 90. do pierwszej dekady XXI wieku. Nowa Sophia będzie dystrybuowana wyłącznie do małych i średnich sklepów, w których powalczy o odzyskanie swojej dawnej pozycji. Dzięki skali zakupowej, Eurocashowi udało się zaproponować bardzo dobry produkt o atrakcyjnym stosunku ceny do jakości, który stanowić będzie silną pozycję w segmencie win do 10 złotych. Nowa linia 6 win marki Sophia trafiła już na sklepowe półki. Sophii nie będzie można znaleźć w dyskontach.

REKLAMAMAURENT (EVEROAD) - belka w artykułach - I etap - (10-25.12.2018)

Sophia to jedna z najstarszych marek wina w Polsce. Po raz pierwszy na rynku pojawiła się w 1985 roku i od razu zyskała wielką popularność wśród polskich konsumentów, którzy do tej pory sięgają po ten trunek z dużym sentymentem. Powrót oryginalnej Sophii na polskie stoły możliwy jest dzięki determinacji właściciela marki, firmy Scorpios sp. z o.o. ,która skutecznie i definitywnie powstrzymała nielegalną konkurencję, przez wiele lat wprowadzającą do obrotu podróbki win Sophia. W efekcie tych działań oraz porozumienia pomiędzy Scorpios sp. z o.o. i Eurocash S.A. konsumenci będą mogli cieszyć się oryginalnymi  winami Sophia dostępnymi na terenie całego kraju.

- Prace nad nową odsłoną win Sophia trwały ponad rok. W tym czasie wspólnie z właścicielem marki – firmą Scorpios – przeprowadziliśmy szereg badań konsumenckich, wybraliśmy najlepsze dostępne w tym przedziale cenowym bułgarskie wino i wypracowaliśmy identyfikację wizualną marki, która stanie się nowym punktem odniesienia wśród win w Polsce. Na mocy porozumienia Eurocash SA stał się wyłącznym dystrybutorem marki w Polsce.   Chcemy  odbudować  pozycję win Sophia, zapoznać z ich legendą obecnych konsumentów, stawiających pierwsze  kroki w kategorii wina. Przed nami dużo pracy, ale jestem przekonany, że na efekty nie będziemy długo czekać – mówi Konrad Korzeniewski, kierownik zarządzania Kategorią Wina w Faktorii Win.

Nowa linia win Sophia składa się z 6 pozycji: białego słodkiego, białego półwytrawnego, różowego półsłodkiego, czerwonego słodkiego, czerwonego półwytrawnego i musującego, które po raz pierwszy pojawi się na polskim rynku.

Grupa Eurocash to największa w Polsce firma zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych, chemii gospodarczej, alkoholu i wyrobów tytoniowych (FMCG). W ramach prowadzonych przez Grupę Eurocash sieci franczyzowych i partnerskich skupionych jest około 13 tysięcy niezależnych sklepów detalicznych. Faktoria Win to  sekcja z winem, którą odnaleźć można w 4000 sklepów w całej Polsce.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 4
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Józef Selczyński 2 ponad rok temuocena: 100% 

    To silna marka skoro przetrwała tyle lat. Wino bywało nierówne a mimo to nie straciło fanów. Dobrze że powraca bo wielu wspomina je z sentymentem - ciekawe jak będzie smakowało.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Krytyk sztuki 1 ponad rok temuocena: 100% 

    Hmm, te wieczory przy winie Sophia za studenckich czasów :)

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony