REKLAMAHELIO - Baner Główny - Natura (22-28.10.2018)
Sklep sieci Żabka Polska

Sklep sieci Żabka Polska (Żabka Polska)

Spółka Żabka Polska uruchomiła w Warszawie swój sklep convenience nr 500 - dowiedział się portal wiadomocihandlowe.pl. Placówka powstała przy Al. Jerozolimskich 142. Największy konkurent Żabki w tym formacie na stołecznym rynku, czyli sieć Carrefour ma ponad 200 placówek.

REKLAMAKongres Słodycze i Przekąski 2018 - belka w artykułach

- Warszawa jest dla nas cały czas bardzo atrakcyjna pod kątem rozwoju w centrach biznesowych, nowoczesnych osiedlach mieszkaniowych czy w kluczowych węzłach komunikacyjnych, choćby w przywołanym warszawskim metrze. Kilka dni temu otworzyliśmy  500-tny sklep w aglomeracji warszawskiej. Mowa o sklepie przy Al. Jerozolimskich 142 – mówi Tomasz Suchański, prezes Żabka Polska.

- Na przykładzie Warszawy wyraźnie widać, że nasz nowy format realizuje wszystkie potrzeby mieszkańców dużej aglomeracji miejskiej, a w efekcie przyciąga potencjalnych franczyzobiorców. Coraz chętniej zgłaszają się do naszej ekspansji deweloperzy, widząc jak sklep convenience podnosi wskaźnik wynajmu powierzchni w centrach biznesowo-biurowych – dodaje szef największej w kraju sieci sklepów typu convenience.

To nie koniec ekspansji Żabki w Warszawie, według ekspertów w aglomeracji warszawskiej operator ma szansę otworzyć 2, a nawet 3 razy więcej placówek handlowych niż ma obecnie. Sprzyjają temu nie tylko zmiany w tkance samego miasta, ale także na jego obrzeżach.

- Rozrastanie się aglomeracji miejskich, takich jak Warszawa jest dla nas oczywistą szansą. Miasta z taką dynamiką rozwoju otwierają  przed nami nowe możliwości. Muszę jednak zaznaczyć, że w naszych planach nie uwzględniamy, np. migracji mieszkańców z małych do dużych miast. Analizujemy jednak rozwój rynku mieszkaniowego, bo jeśli w tym obszarze nastąpi spowolnienie lub kryzys, to będzie miało to istotny wpływ na nasze plany rozwoju – podkreśla Tomasz Suchański.

Przypomnijmy, że Żabka Polska chce w tym roku uruchomić ok. 700 nowych sklepów. Tak ambitny plan rozwoju firma będzie w stanie zrealizować m.in. dzięki dużej dostępności odpowiedniej jakości lokalizacji.

- W tym roku dostrzegliśmy na rynku szansę otwarcia dużej liczby nowych sklepów. Pojawiło się sporo ciekawych lokalizacji uwalnianych przez likwidowane oddziały bankowe. Nasz format, jako jeden z niewielu na rynku, jest dobrze dopasowany do takich miejsc. Wraz z sukcesem nowego standardu Żabki, takie okazje napędzają nasz rozwój – wskazuje prezes sieci Żabka Polska.

KLIKNIJ I PRZECZYTAJ TAKŻE:

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 5

  • 4
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony