26.02.2020 / 17:04
StoryEditor

Żabka podwyższa franczyzobiorcom przychód podstawowy do 16 tys. zł miesięcznie

Sklep sieci Żabka w Warszawie (Żabka Polska)
Sieć Żabka podnosi wartość gwarancji przychodu podstawowego z 15 do 16 tys. zł i wydłuża czas obowiązywania "ubezpieczenia" z sześciu do 12 miesięcy, w trakcie których przedsiębiorca może z niego korzystać w przypadku gdy jego przychody nie przekroczą tej kwoty. Nowe warunki będą obowiązywały od marca br.

Żabka Polska wprowadza zmiany w ofercie dla nowych franczyzobiorców chcących prowadzić sklep pod szyldem marki. Dotychczas nowi przedsiębiorcy, którzy podpisywali umowę z siecią...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.06.2025 / 15:29
StoryEditor
Biedronka otwiera sklep dla studentów. Gdzie go można znaleźć?
Nowy sklep Biedronka w Warszawie zlokalizowany przy kampusie Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego (SGGW) będzie 175. placówką tej sieci w stolicy.

Biedronka uruchomi sklep na warszawskim Ursynowie w sąsiedztwie kampusu SGGW. Sieć chce ściągnąć do swoich sklepów nie tylko okolicznych mieszkańców, ale także studentów.

Nowy sklep Biedronka w Warszawie zlokalizowany przy kampusie SGGW będzie 175. placówką sieci w stolicy. Warto dodać, że w Warszawie działa również osiem punktów BIEK, które umoż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.06.2025 / 21:10
StoryEditor
Łomża dzieli się z Biedronką Adamem Woronowiczem i jego Łomżunią
Adamem Woronowiczem i jego Łomżunia na 30-lecie Biedronki

Z okazji 30 rocznicy działalności sieci Biedronka w Polsce, marka Łomża przygotowała okolicznościowy spot wizerunkowy, utrzymany w klimacie kampanii reklamowych z popularnym Panem Łomżunią, którego gra uznany aktor Adam Woronowicz.

Urodzinowa kampania Łomży ma charakter wizerunkowy; jej celem jest podkreślenie jubileuszu sieci Biedronka, w sympatycznej i humorystycznej formie, która nawiązuje do popr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. czerwiec 2025 14:51