02.09.2016 / 12:30
StoryEditor

Zakaz handlu w niedziele coraz bliżej. Prawie 520 tys. podpisów już w Sejmie

Na fot. Alfred Bujara, przewodniczący Sekcji Krajowej Pracowników Handlu NSZZ „Solidarność” w otoczeniu reporterów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na fot. Alfred Bujara, przewodniczący Sekcji Krajowej Pracowników Handlu NSZZ „Solidarność” w otoczeniu reporterów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na fot. Alfred Bujara, przewodniczący Sekcji Krajowej Pracowników Handlu NSZZ „Solidarność” w otoczeniu reporterów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
2 września związkowcy z NSZZ ”Solidarność” złożyli w Biurze Podawczym Sejmu prawie 520 tys. podpisów pod projektem ustawy ograniczającej handel w niedziele (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na fot. Alfred Bujara, przewodniczący Sekcji Krajowej Pracowników Handlu NSZZ „Solidarność” w otoczeniu reporterów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
2 września związkowcy z NSZZ ”Solidarność” złożyli w Biurze Podawczym Sejmu prawie 520 tys. podpisów pod projektem ustawy ograniczającej handel w niedziele (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na fot. Alfred Bujara, przewodniczący Sekcji Krajowej Pracowników Handlu NSZZ „Solidarność” w otoczeniu reporterów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
2 września związkowcy z NSZZ ”Solidarność” złożyli w Biurze Podawczym Sejmu prawie 520 tys. podpisów pod projektem ustawy ograniczającej handel w niedziele (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na fot. Alfred Bujara, przewodniczący Sekcji Krajowej Pracowników Handlu NSZZ „Solidarność” w otoczeniu reporterów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na fot. Alfred Bujara, przewodniczący Sekcji Krajowej Pracowników Handlu NSZZ „Solidarność” w otoczeniu reporterów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na fot. Alfred Bujara, przewodniczący Sekcji Krajowej Pracowników Handlu NSZZ „Solidarność” w otoczeniu reporterów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na fot. Alfred Bujara, przewodniczący Sekcji Krajowej Pracowników Handlu NSZZ „Solidarność” w otoczeniu reporterów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
518 220 - dokładnie tyle podpisów pod obywatelskim projektem ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele złożyli w piątek w Sejmie przedstawiciele Komitetu Inicjatywy Ustawodawczej. Spotkali się także z marszałkiem Sejmu Markiem Kuchcińskim, który zadeklarował, że pierwsze czytanie projektu w izbie niższej odbędzie się już w październiku.

Przypomnijmy, portal wiadomoscihandlowe.pl informację o tym, że komitetowi udało się przekroczyć granicę 100 tys. podpisów (tyle jest wymaganych, aby projektem zajął się parlame...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.12.2025 / 13:49
StoryEditor
Unilever pozbywa się kolejnej marki. Nowy właściciel widzi w nim potencjał
Unilever (fot. JHVEPhoto/Shutterstock)

Jedna z marek należących do globalnego giganta zmienia właściciela po latach niespełnionych oczekiwań. Jakie nadzieje z nią wiąże nowy nabywca i czy ta decyzja odmieni jej przyszłość?

Unilever zdecydował się sprzedać swoją markę batonów orzechowych Graze niemieckiemu Katjes International, które włączy ją do Candy Kittens Group. Informacja pochodzi od retailde...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.12.2025 / 13:17
StoryEditor
Giganci polskiego handlu walczą o klientów. Żabka i Dino lepsze od Lidla, a Biedronka w tarapatach
Biedronka jako jedyna z wielkiej czwórki zanotowała spadek liczby unikalnych klientów rok do roku (fot. za YouTube)

Najnowszy raport Proxi Retail Insights za listopad 2025 r. ujawnia dynamiczną sytuację na polskim rynku FMCG. Choć wszystkie cztery wiodące sieci handlowe, czyli Biedronka, Dino, Lidl i Żabka notują wzrosty liczby wizyt w sklepach, to jedna z nich jest na tym tle wyraźnie lepsza od konkurencji. Tylko jedna z nich zanotowała też spadek liczby unikalnych klientów rok do roku.

Po silnym wzroście ruchu w sklepach należących do sieci Biedronka, Dino, Lidl i Żabka zanotowanym w październiku, listopad przyniósł jego spadek - wynika z raportu Proxi Retail ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. grudzień 2025 07:01