REKLAMAATLANTA POLAND (BAKAL - Konkurs) - Baner Główny  (czerwiec 2018)
Biedronka testuje w Warszawie nowe rozwiązania, nietypowe dla low-costowego formatu dyskontowego

Biedronka testuje w Warszawie nowe rozwiązania, nietypowe dla low-costowego formatu dyskontowego (materiały prasowe)

Strona 2 z 2
REKLAMAMAURENT (EVEROAD) - Belka w artykułach - II etap (czerwiec 2019)

Sama sieć na temat zauważonych przez redakcję wiadomoscihandlowe.pl nowości wypowiada się lakonicznie. - Obecnie testujemy różne rozwiązania w wybranych placówkach sieci sklepów Biedronka. Testy realizujemy na bieżąco w celu zwiększenia efektywności naszych placówek i poprawy komfortu dokonywania zakupów. Na tym etapie nie komentujemy analizowanych rozwiązań ani płynących z nich wniosków - brzmi odpowiedź biura prasowego Jeronimo Martins Polska na nasze pytania.

Firma zapewnia nas jednocześnie, że z uwagą przygląda się rozwiązaniom, które pojawiają się na rynku, a na jej działania główny wpływ mają przede wszystkim klienci oraz ich preferencje i oczekiwania.

Można być pewnym, że digitalowa rewolucja w Biedronce dopiero się zaczyna i nie skończy się na tak prostych elementach, jak komunikacja głosowa, muzyka w sklepie czy dodatkowe ekrany. Marcin Dobek nie ma wątpliwości, iż Biedronka musi się rozwijać właśnie w kierunku digitalizacji, a także Big Data, gdyż w innym wypadku może zacząć tracić klientów na rzecz tych retailerów, którzy zapewnią większą wygodę oraz lepsze spersonalizowanie promocji.

- Bez wykorzystania komunikacji omnichannelowej sieć straci ważny kanał komunikacji z klientem, co może się odbić na lojalności i przyszłej sprzedaży. Można zatem się spodziewać, że Biedronka niedługo właśnie z tego powodu zacznie ujawniać swoje plany związane z rozwojem e-commerce i innymi aktywnościami, zarówno na polu digitalowym jak i offlinowym. Dla przykładu, Lidl w niektórych krajach oferuje usługę streamingu muzyki (podobnie jak Spotify), natomiast Aldi organizuje pokazy mody w swoich sklepach - komentuje wiceprezes ABR Sesta.

Marcin Dobek podkreśla, że pierwszym etapem wykorzystania Big Data w Biedronce było niedawne wprowadzenie karty lojalnościowej Moja Biedronka oraz aplikacji Twoja Biedronka. Dziś oferta dyskontowej sieci nie jest jeszcze spersonalizowana, ale w niedalekiej przyszłości - gdy tylko stworzy się historia zakupów dla poszczególnych klientów - może się to zmienić.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 24

  • 17
    BARDZO PRZYDATNY
  • 4
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 3
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Britcom5 1 ponad rok temuocena: 80% 

    Biedronka to lepiej niech zainwestuje w kasjerki

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony