24.10.2022 / 12:45
StoryEditor

Lidl porównuje produkty: W cenie kapsułek Finisha kupisz cały koszyk naszych marek własnych do zmywania i sprzątania

Lidl porównuje ceny produktów bradnowych i marek własnych
Sieć Lidl kontynuuje kampanię porównywania cen produktów marek własnych z markami brandowymi. Co ciekawe, dzieje się tak nie tylko w Polsce, ale też na rynkach zagranicznych, gdzie powstają w tym celu spoty telewizyjne.

 

Kilka tygodni temu pisaliśmy o tym, że sieć porównała w swojej gazetce produkty markowe i odpowiadające im wyroby marek własnych. Zestawiono ze sobą m.in. Nutellę...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.06.2025 / 15:49
StoryEditor
Książulo został ambasadorem Pepsi. To jego pierwsza współpraca z tak dużą marką
Książulo został ambasadorem Pepsi. To jego pierwsza współpraca z tak dużą marką (fot. Książulo/youtube.com/Shutterstock)

Letnie miesiące przyniosą nowe działania jednej z największych marek napojów w Polsce. Pepsi łączy siły z Książulem, tworząc interaktywną akcję, której uczestnicy będą mogli realnie wpływać na jej przebieg. Jakie aktywności przygotowano i kto może liczyć na spotkanie z influencerem?

Pepsi rozpoczęła ogólnopolską kampanię pod hasłem „Smakuj lato po swojemu”, która potrwa do końca sierpnia. Jej głównym celem jest zaangażowanie społeczności i zachęcenie młodyc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2025 / 19:07
StoryEditor
Właściciel małego sklepu wysoko w rankingu najbardziej prestiżowych zawodów! Kogo wyprzedził?
(fot. Shutterstock)

Bycie właścicielem małego sklepu postrzegane jest w Polsce jako bardziej prestiżowe zajęcie niż bycie policjantem, właścicielem dużej firmy, dziennikarzem czy sędzią, nie mówiąc już o byciu politykiem - wynika z najnowszego badania CBOS. Oto, co sądzą Polacy o najbardziej prestiżowych zawodach.

Spośród 19 profesji uwzględnionych w badaniu CBOS, właściciel małego sklepu uplasował się na całkiem niezłym, ósmym miejscu. Cieszy się on dużym poważaniem u 76 proc. obywate...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. czerwiec 2025 23:46