REKLAMAJACOBS - PRIMA - Baner Główny (październik 2019)

HANDEL I DYSTRYBUCJA

centra handlowe

 

10 października 2019, 14:51

Druga połowa roku w Galerii Bronowice mija pod znakiem zmian infrastruktury, które skracają czas wejścia na teren centrum handlowego oraz podnoszą komfort zakupów. 

REKLAMA

Jednym z kluczowych w tym roku wydarzeń dla Galerii Bronowice była modyfikacja infrastruktury obiektu. W odpowiedzi na sugestie klientów zbudowano tu dodatkowe wejście, usytuowane od strony ul. Sosnowieckiej w pobliżu sklepu IKEA. Przestronne i komfortowe, zostało harmonijnie wkomponowane w stylistykę obiektu. W ramach inwestycji powstały zewnętrzne dwukierunkowe ruchome schody oraz przeszklona winda, które umożliwiają szybką i wygodną komunikację. Powstała możliwość bezpośredniego przejścia z zewnątrz budynku na wewnętrzny parking na poziomie +1. Wprowadzone nowości zdecydowanie skracają czas wejścia na teren centrum handlowego oraz podnoszą komfort wizyt. Nie zapomniano także o rowerzystach, którzy swoje jednoślady mogą pozostawiać w specjalnej wiacie. Naprzeciw wejścia utworzone zostało dodatkowe, szerokie oznakowane przejście dla pieszych.

Nowy wygląd zyskało również otoczenie inwestycji - zdobią je krzewy i kwiaty oraz nowoczesne drewniane ławki. To miejsce zostało nie tylko ciekawie zaaranżowane i cieszy oczy klientów, ale pełni także rolę proekologiczną i ochronną. Zaaranżowany tu ogród to tzw. ogród deszczowy, w którym pojawiły się m.in. rośliny hydrofitowe, odporne na okresowe zalewanie czy przesuszanie, zdolne do przechwytywania i zatrzymywania zanieczyszczeń zawartych w spływającej wodzie. Dzięki swojej hydrotechnicznej strukturze ogród jest samowystarczalny, stopniowo oddaje wodę do ekosystemu oraz niweluje jej spływanie do powierzchni nieprzepuszczalnych.
 
W drugiej części roku Galeria Bronowice rozpoczęła współpracę z trzema nowymi najemcami. Jako pierwsza do zespołu dołączyła włoska marka Manzini (zlokalizowana na pasażu poziomu +1), słynąca z ponadczasowych i eleganckich kolekcji dla kobiet i mężczyzn. We wrześniu szeregi centrum handlowego zasiliły: Cocotier (poziom +1), zajmujący przestrzeń 50 mkw. oraz Tom Tailor (poziom 0) o powierzchni około 218 mkw. W ofercie Cocotier można znaleźć nietuzinkowe włoskie projekty odzieżowe, które w szczególności docenią indywidualiści. Z kolei salon Tom Tailor kieruje swoje propozycje głównie do amatorów miejskiego stylu. Po wprowadzeniu nowych marek w galerii obecnie funkcjonuje prawie 40 salonów.  

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony