REKLAMANaturio - baner główny - lipiec 2019

(fot. pixabay.com)

Sąd Unii Europejskiej utrzymał w mocy unieważnienie prawa do unijnego znaku towarowego spółki Adidas składającego się z trzech równoległych pasków nałożonych na produkt w dowolnym kierunku – podaje „Rzeczpospolita”.

REKLAMABIG InfoMonitor_belka w artykułach

Adidas nie udowodnił, że jego znak jest wystarczająco wyraźnie odróżniany w świadomości europejskich konsumentów jako znak Adidasa.

Jak czytamy w „Rzeczpospolitej”, o unieważnienie prawa do znaku „trzech pasków” wniosło w 2016 r. belgijskie przedsiębiorstwo Shoe Branding Europe BVBA. Urząd Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) przychylił się do tego wniosku. Spółka Adidas zaskarżyła tę decyzję EUIPO, ale w ogłoszonym dzisiaj wyroku Sąd Unii Europejskiej utrzymał ją w mocy.

Więcej w „Rzeczpospolitej”

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony