18.10.2018 / 10:53
StoryEditor

Znamy treść pisma UOKiK do Biedronki ws. przejęcia sklepów Piotr i Paweł

Na zdj. Biedronka w wersji premium, uruchomiona w dawnej lokalizacji Piotra i Pawła (fot. materiały prasowe JMP)
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poprosił Jeronimo Martins, właściciela sieci Biedronka o wyjaśnienie szczegółów transakcji nabycia pięciu sklepów od Piotra i Pawła. Urząd sprawdza, czy przejęcie mogło się odbyć bez konieczności występowania o jego zgodę. Redakcja portalu wiadomoscihandlowe.pl dotarła do pisma wysłanego w tej sprawie przez UOKiK do Jeronimo Martins.

W liście datowanym na 5 października przedstawiciel UOKiK stwierdza, że prezes urzędu uzyskał ze źródeł publicznie dostępnych informację, iż niektóre ze sklepów dotychczas dział...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.08.2025 / 13:16
StoryEditor
Sieć Komfort rozwija nową strategię, którą wspiera AI. Podłogi, drzwi i kuchnie to już przeszłość?
Sklep Komfort Home

Sieć sklepów Komfort, znana klientom z kategorii łazienek, podłóg, drzwi i kuchni, rozwija swoją ofertę całościowej aranżacji wnętrz. Firma realizuje kompleksowe wsparcie - od pomiaru, przez projekt, aż po montaż. Nowa strategia zakłada rozbudowę modelu „od pomysłu po realizację” w całej sieci - zarówno w sklepach własnych, jak i w salonach franczyzowych.

– Coraz więcej klientów poszukuje nie tylko produktów, ale także  wsparcia w procesie aranżacji wnętrz. Naszym celem jest, aby marka Komfort była postrzegana jako dostawca kompl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.08.2025 / 10:57
StoryEditor
Właściciel dyskontów Netto szuka w Polsce startup-ów, które chce wesprzeć finansowo. Budżet jest duży?

Duńska Grupa Salling, właściciel sieci Netto w Polsce, uruchomiła nowy fundusz inwestycyjny Salling Seeds i otwiera nabór wniosków. Na inwestycje w start-upy i innowacje grupa przeznaczyła 67 milionów euro. Detalista chce poszerzyć swój dostęp do nowej wiedzy, technologii oraz zrównoważonych rozwiązań.

Zartykułu dowiesz się:

  • W jakie innowacje inwestuje Salling Seeds?
  • Jakie środki można otrzymać w pierwszej rundzie?
  • Co oferuje Salling Seeds?
  • Na jakich rykach Sall...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. sierpień 2025 03:04