22.06.2019 / 09:05
StoryEditor

Zobacz, jak wygląda nowy koncept hipermarketu Kaufland [GALERIA]

Na zdj. najnowszy koncept hipermarketu sieci Kaufland, którego testy ruszyły w Rumunii (fot. Kaufland)
Na zdj. najnowszy koncept hipermarketu sieci Kaufland, którego testy ruszyły w Rumunii (fot. Kaufland)
Na zdj. najnowszy koncept hipermarketu sieci Kaufland, którego testy ruszyły w Rumunii (fot. Kaufland)
Pierwszy hipermarket Kaufland w nowym koncepcie testowany jest na rynku rumuńskim (fot. Kaufland)
Na zdj. najnowszy koncept hipermarketu sieci Kaufland, którego testy ruszyły w Rumunii (fot. Kaufland)
Pierwszy hipermarket Kaufland w nowym koncepcie testowany jest na rynku rumuńskim (fot. Kaufland)
Na zdj. najnowszy koncept hipermarketu sieci Kaufland, którego testy ruszyły w Rumunii (fot. Kaufland)
Pierwszy hipermarket Kaufland w nowym koncepcie testowany jest na rynku rumuńskim (fot. Kaufland)
Na zdj. najnowszy koncept hipermarketu sieci Kaufland, którego testy ruszyły w Rumunii (fot. Kaufland)
Na zdj. najnowszy koncept hipermarketu sieci Kaufland, którego testy ruszyły w Rumunii (fot. Kaufland)
Na zdj. najnowszy koncept hipermarketu sieci Kaufland, którego testy ruszyły w Rumunii (fot. Kaufland)
Na zdj. najnowszy koncept hipermarketu sieci Kaufland, którego testy ruszyły w Rumunii (fot. Kaufland)
Kaufland opracował nowy koncept hipermarketu, który ma lepiej odpowiadać na współczesne trendy konsumenckie i rynkowe. Sieć w minionym tygodniu oficjalnie ruszyła z testami nowych rozwiązań, które zaimplementowano w jednym z wielkopowierzchniowych sklepów firmy w Bukareszcie.

Uwaga! Artykuł został zaktualizowany o galerię zdjęć.

Placówka w stolicy Rumunii została poddana gruntownej modernizacji. Unowocześniono wygląd sklepu, zarówno na zewnątrz j...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.05.2024 / 11:29
StoryEditor
Czołowi producenci napojów tworzą operatora systemu kaucyjnego. Co o ich inicjatywie sądzi Dariusz Lizak, prezes KIG PR?
Dariusz Lizak, prezes Krajowej Izby Gospodarczej Przemysł Rozlewniczy uważa, że UOKiK powinien bezzwłocznie wydać zgodę na operatora systemu kaucyjnego tworzonego przez 12 producentów napojów (fot. materiały prasowe)
Decyzja 12 firm z branży napojowej o powołaniu przez nie do życia jednego operatora systemu kaucyjnego jest w pełni uzasadniona i rozsądna – ocenia Dariusz Lizak, prezes Krajowej Izby Gospodarczej Przemysł Rozlewniczy. W komentarzu udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl Dariusz Lizak, prognozuje, że UOKiK szybko da na tę inicjatywę zielone światło, a gdy tylko taki podmiot powstanie "podłączą się” pod niego kolejni gracze.

19 kwietnia br. do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wpłynął wniosek o wydanie zgody na koncentrację podpisany przez 12 firm z branży napojowej, które chcą utworz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.05.2024 / 11:11
StoryEditor
Bricomarche się rozpędza. Sieć w cztery miesiące zrealizowała 70 proc. rocznego planu otwarć
W kwietniu br. sieć Bricomarche powiększyła się o sześć sklepów. W sumie od początku roku przybyło ich 17 (fot. materiały prasowe)
W kwietniu br. Bricomarche – sieć sklepów "dom i ogród” rozwijana przez Grupę Muszkieterów, do której należy także Intermarche, otworzyła sześć placówek w różnych regionach kraju. Od początku roku wystartowało ich już 17. Jak daleko sięgają ambicje Bricomarche?

Placówki sieci Bricomarche, które ruszyły w kwietniu, znajdują się w czterech różnych województwach: małopolskim (Trzebinia, Gorlice, Wadowice), kujawsko-pomorskim (Wąbrzeźno), ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2024 02:46