20.07.2018 / 10:55
StoryEditor

Amazon czy Apple? Która firma pierwsza osiągnie wartość 1 biliona dolarów

(fot. Pixabay CC0)
Trwa morderczy wyścig o miano pierwszej firmy w historii, której kapitalizacja giełdowa przekroczy 1 bilion dolarów. Na czele stawki wciąż jest Apple, wart obecnie 936 mld dolarów, ale koncern czuje już na plecach oddech Amazona, który w środę po raz pierwszy wyceniony został na ponad 900 mld dolarów. Kto wygra? – zastanawia się CNBC.

Amazon ma silny wiatr w żaglach. Wyniki finansowe usług chmury obliczeniowej Web Services są lepsze od prognoz. Świetnie radzi sobie także segment e-commerce Prime – ostatni Pri...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.09.2025 / 00:05
StoryEditor
Aldi zanotował rekordową stratę w Polsce. Dyskonter planuje jednak przyspieszenie ekspansji i inwestycje w kasy samoobsługowe

Aldi w 2024 roku odnotowało stratę netto na polskim rynku przekraczającą 518 milionów złotych. Mimo to, sieć planuje dynamiczną ekspansję, otwierając rekordową liczbę sklepów i inwestując w nowe technologie. Jakie plany ma niemiecki dyskonter dla polskiego rynku?

Aldi pod kreską – ponad 518 mln zł straty

Aldi w 2024 roku odnotowało znaczącą stratę netto w wysokości ponad 518 milionów zł. Ten wynik finansowy, choć na pierwszy rzut ok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.10.2025 / 21:38
StoryEditor
Grupa CCC bardzo dobrze przygotowana do sezonu. Nowa kolekcja w sklepach wcześniej
Dariusz Miłek, prezes CCC (fot. mat. prasowe)

Grupa CCC w drugim kwartale 2025 r. pokazała siłę swojej strategii – przychody wzrosły o 11% rdr do 2,9 mld zł, a EBITDA o 14% do 465 mln zł. Kluczowym elementem pozostaje rozwój oferty: rosnący udział wysokomarżowych marek licencyjnych oraz wcześniejsze wprowadzenie kolekcji jesień–zima, co ma wzmocnić sprzedaż w najbardziej wymagającym sezonie.

Solidne wyniki finansowe Grupy CCC

Grupa CCC w drugim kwartale 2025 roku (maj–lipiec) osiągnęła wynik EBITDA na poziomie 465 mln zł, co oznacza wzrost o ponad 14% rok do roku. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. październik 2025 14:20