16.12.2016 / 12:08
StoryEditor

Amazon dostarczył pierwsze zakupy za pomocą drona

Na zdj. dron Amazona, który dostarczył pierwsze zakupy (fot. materiały prasowe)
Firma Amazon w środę 7 grudnia po raz pierwszy dostarczyła zakupy przy użyciu drona. Poinformował o tym na Twitterze prezes Amazona Jeff Bezos. Historyczna dostawa miała miejsce w Wielkiej Brytanii, a cały proces od momentu złożenia zamówienia do dostarczenia towaru klientowi w jego domu trwał 13 minut.

Wielka Brytania jest pierwszym krajem, który wydał Amazonowi zgodę na komercyjne loty dronów na wybranych obszarach. To właśnie dlatego historyczna dostawa miała miejsce w tym k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.05.2024 / 22:31
StoryEditor
Grupa Eurocash jest gotowa do zwiększania udziałów w rynku i marży. Prezes Paweł Surówka: Perspektywy są coraz lepsze, a my jesteśmy dobrze przygotowani
Paweł Surówka, prezes Eurocash, Eurocash
Grupa Eurocash ma za sobą sezonowo najtrudniejszy dla branży pierwszy kwartał roku, a wdrożony program poprawy efektywności ma zrównoważyć w skali całego roku efekt wzrostu płacy minimalnej. Grupa zanotowała w pierwszym kwartale 2024 r. 7,6 mld zł przychodów i 139 mln zł zysku EBITDA przy 11 mln jednorazowych kosztów restrukturyzacji zatrudnienia. Transformacja Delikatesów Centrum zaczyna przynosić efekty: sprzedaż LfL w pierwszym kwartale wzrosła o ponad 5 proc. w porównaniu do pierwszego kwartału 2023 r., kształtując się powyżej inflacji.

Pierwszy kwartał 2024 r. Grupa Eurocash zakończyła – zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią – ze stabilną sprzedażą 7,6 mld zł i zyskiem EBITDA wynoszącym 139 mln zł. Strata netto ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.05.2024 / 09:00
StoryEditor
Maciej Czapiewski i Kuba Zwoliński podsumowują Meet Commerce Polska 2024 [WIDEO]
Maciej Czapiewski (w środku) i Kuba Zwoliński (z prawej) (fot. Mago)
Połączenie dwóch światów – online i offline, unified commerce i rozwój nowych technologii w handlu na czele ze sztuczną inteligencją. O tym wszystkim dyskutowano podczas konferencji Meet Commerce 2024. Podsumowują ją Maciej Czapiewski, dyrektor ds. nowych technologii w firmie Mago i Kuba Zwoliński, prezes firmy Snowdog.

 

  

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 10% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. maj 2024 13:56