13.04.2017 / 08:42
StoryEditor

Amazon poszukuje 10 tys. pracowników … w samym tylko Seattle

Amerykański gigant internetowy rośnie jak szalony. W 2016 r. firma zatrudniła ponad 110 tys. nowych pracowników. W samym tylko Seattle, gdzie ma kwaterę główną, oferuje obecnie ponad 10 tys. nowych etatów – informuje Inc.com. Koncern tak bardzo zdominował w tym mieście rynek nieruchomości, że miejscowi określają tę sytuację jako Amageddon.

W 2010 r. Amazon przeniósł swoją kwaterę główną do South Lake Union, dzielnicy amerykańskiej metropolii Seattle. Od tego czasu koncern zdominował miejscowy rynek pracy, ale takż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
15.09.2023 / 10:47
StoryEditor

Nowe Frisco Friends od Frisco.pl. Firma zapewnia, że nowy program lojalnościowy oferuje jeszcze więcej korzyści dla klientów, ale jakich? Znamy szczegóły

Klienci Frisco.pl będą mogli już we wrześniu skorzystać z nowych benefitów w ramach poszerzonego i uatrakcyjnionego programu lojalnościowego. W ramach nowej odsłony Frisco Friends zostanie wprowadzony m.in. system punktowy. Co jeszcze zaoferuje supermarket online?

Spółka Frisco.pl zdecydowała się odświeżyć zainaugurowany przed trzema laty program Frisco Friends i wychodząc naprzeciw potrzebom, uatrakcyjnić jego mechanikę. Wciąż będzie moż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
19.09.2023 / 14:16
StoryEditor

Biedronka pobiła kolejny rekord. Liczba użytkowników programu lojalnościowego robi wrażenie

Biedronka wydała już ponad 17 mln kart Moja Biedronka, a na smartfonach ponad dziewięciu mln osób działa aplikacja powiązana z kartą (fot. MOZCO Mateusz Szymanski/Shutterstock.com)
Biedronka wydała już ponad 17 mln kart Moja Biedronka, a na smartfonach ponad dziewięciu mln osób działa aplikacja powiązana z kartą. Co więcej, w ostatnich ośmiu miesiącach liczba ofert promocyjnych sieci, oferowanych posiadaczom karty i użytkownikom aplikacji wzrosła o ponad 90 proc.

Biedronka ma największy w Polsce program lojalnościowy. Jak podaje sieć, każdego dnia, od poniedziałku do soboty, a także w niedziele handlowe, sklepy sieci Biedronka na teren...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
25. wrzesień 2023 15:56