13.04.2017 / 08:42
StoryEditor

Amazon poszukuje 10 tys. pracowników … w samym tylko Seattle

Amerykański gigant internetowy rośnie jak szalony. W 2016 r. firma zatrudniła ponad 110 tys. nowych pracowników. W samym tylko Seattle, gdzie ma kwaterę główną, oferuje obecnie ponad 10 tys. nowych etatów – informuje Inc.com. Koncern tak bardzo zdominował w tym mieście rynek nieruchomości, że miejscowi określają tę sytuację jako Amageddon.

W 2010 r. Amazon przeniósł swoją kwaterę główną do South Lake Union, dzielnicy amerykańskiej metropolii Seattle. Od tego czasu koncern zdominował miejscowy rynek pracy, ale takż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.08.2025 / 13:19
StoryEditor
MOL przyspiesza rebranding stacji franczyzowych w Polsce. "To dobry moment, żeby do nas dołączyć" [WYWIAD]
Stacja paliw Mol w Poznaniu (fot. Shutterstock)

Po zakończeniu modernizacji stacji własnych MOL Polska intensyfikuje działania w segmencie franczyzy. Firma stawia na inwestycje, uproszczone warunki współpracy i dynamiczne działania marketingowe, które mają przyciągnąć kolejnych partnerów. Piotr Belniak, Director of Retail Sales & Operations w MOL Polska opowiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl, czy odważna strategia pozwoli MOL umocnić pozycję w starciu z rynkowymi gigantami?

Firma MOL zakończyła proces rebrandingu i modernizacji stacji własnych. Teraz nadszedł czas na zmiany w obiektach franczyzowych. Ich wprowadzenie nie będzie należało do najpro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.08.2025 / 09:14
StoryEditor
Shein rozważa powrót do Chin. Londyn nie doczeka się rekordowego IPO chińskiej marki?
Shein planuje debiut w Hongkongu po nieudanych próbach w Londynie i Nowym Jorku (fot. Shutterstock)

Po nieudanych próbach wejścia na rynki w Londynie i Nowym Jorku, Shein rozważa zmianę swojej strategii i powrót do korzeni. Czy przeniesienie siedziby z Singapuru do Chin może otworzyć drogę do giełdowego debiutu w Hongkongu?

Jeszcze niedawno Shein planował wejście na londyńską giełdę z ofertą wartą nawet 50 mld funtów. Ambicje te jednak szybko napotkały przeszkody. Chińskie władze nie udzieliły zgod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. sierpień 2025 19:36