11.12.2022 / 15:07
StoryEditor

Amazon wzoruje się na TikToku. O co konkretnie chodzi?

Amazon (Shutterstock)
Amazon planuje wprowadzić w swojej aplikacji e-commerce kanał podobny do znanego z platformy TikTok, aby zachęcić nowych kupujących strumieniem zdjęć i filmów od znanych influencerów – informuje Charged.

Ruch ten ma miejsce, gdy aktywność zakupowa spada w związku z kryzysem wywołanym rosnącycmi kosztami utrzymania i inflacją.

Nowa funkcja giganta e-commerce ma n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
14.09.2023 / 10:53
StoryEditor

Eurocash przetestuje stacje ładowania przy swoich sklepach. Kiedy pierwsze samochody elektryczne naładują się pod sklepami?

Hurtownia Grupy Eurocash (fot. materiały prasowe/Eurocash)
Grupa Eurocash stawia na rozwój elektromobilności i chce rozwijać sieć stacji ładowania samochodów elektrycznych oraz zmieniać flotę swoich ciężarowych pojazdów dostawczych.

– Obecnie Grupa Eurocash analizuje i ocenia swoją rolę i wkład w realizację tej strategii. Jesteśmy świadomi, że posiadając dużą bazę obiektów oraz współpracując z klientami zlo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
22.09.2023 / 22:24
StoryEditor

Pepsi w Lidlu za 1 zł. Sieć robi ostrą promocję na czteropaki. Jest jeden ważny warunek

Pepsi za złotówkę w Lidlu
W sobotę, 23 września, w sklepach Lidl Polska będzie obowiązywała specjalna promocja. Przy zakupach o wartości min. 199 zł klienci będą mogli odebrać czteropak Pepsi lub Pepsi Max w puszce tylko za złotówkę.

W tym tygodniu na klientów sklepów Lidl czeka czteropak Pepsi lub Pepsi Max w puszce 4x330 ml w promocyjnej cenie.

Nie wystarczy jednak pójść do sklepu ze złotówką w kieszen...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
26. wrzesień 2023 06:47