23.01.2017 / 09:31
StoryEditor

Biedronka pewna swoich produktów: Jeśli ci nie smakują, wymienimy je na inne

Top Chips marka własna sieci Biedronka (materiały własne)
Sieć Biedronka przekonana o wysokiej jakości swoich produktów rusza z kampanią promującą marki własne w kategorii chipsów. Firma podkreśla, że jeśli klientowi smak zakupionego produktu nie przypadł do gustu to może przynieść otwarte opakowanie (z minimum połową chipsów), a sprzedawca wymieni je na inny smak.

Akcja Biedronki przypomina tę, którą kilka miesięcy temu przeprowadziła sieć Lidl promując marki własne i zachęcając klientów do tego, aby zwracali produkty jeśli im nie smakowa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.07.2025 / 12:09
StoryEditor
Popularna sieć dyskontów kończy wielką inwestycję w Polsce! Ekspansja przyspieszy?

W Szczecinie zakończyła się realizacja jednej z największej inwestycji logistycznych w regionie. Panattoni wybudowało tam centrum dystrybucyjne dla sieci dyskontów niespożywczych Action. Wiemy, ile sklepów obsługiwać ma ten obiekt.

- Od czasu kiedy weszliśmy do Polski klienci bardzo polubili nasz format. Będziemy nadal rozwijać się w Polsce zarówno jeżeli chodzi o liczbę sklepów, jak też centra dystrybu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.08.2025 / 18:16
StoryEditor
Walmart zrezygnuje z tradycyjnych sklepów? Czy sztuczna inteligencja odmieni handel detaliczny?
Logo Walmart (fot. materiały prasowe)

Walmart, jeden z gigantów amerykańskiego handlu, zmienia swoje oblicze. Firma, kojarzona dotąd z siecią ogromnych hipermarketów, dziś kieruje wzrok w stronę technologii. W centrum tej przemiany znajduje się sztuczna inteligencja – nie jako dodatek, lecz fundament nowej strategii. Jakie zmiany czekają największego detalistę świata i czy naprawdę możliwe jest, że połowa jego przychodów wkrótce pochodzić będzie wyłącznie z internetu?

Walmart rozpoczął szeroko zakrojoną transformację, której celem jest przeobrażenie firmy z tradycyjnego detalisty w lidera cyfrowego handlu. Punktem wyjścia stała się potrzeba u...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. sierpień 2025 15:48