23.01.2017 / 09:31
StoryEditor

Biedronka pewna swoich produktów: Jeśli ci nie smakują, wymienimy je na inne

Top Chips marka własna sieci Biedronka (materiały własne)
Sieć Biedronka przekonana o wysokiej jakości swoich produktów rusza z kampanią promującą marki własne w kategorii chipsów. Firma podkreśla, że jeśli klientowi smak zakupionego produktu nie przypadł do gustu to może przynieść otwarte opakowanie (z minimum połową chipsów), a sprzedawca wymieni je na inny smak.

Akcja Biedronki przypomina tę, którą kilka miesięcy temu przeprowadziła sieć Lidl promując marki własne i zachęcając klientów do tego, aby zwracali produkty jeśli im nie smakowa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2024 / 14:40
StoryEditor
Tchibo uruchomiło pierwszy sklep w nowym formacie i zapowiedziało kolejne. Czym będzie wyróżniał się nowy koncept?
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)fot. Krzysztof Rzepnicki
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Sklep Tchibo w poznańskim Centrum King Cross Marcelinfot. Krzysztof Rzepnicki
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Sklep Tchibo w poznańskim Centrum King Cross Marcelinfot. Krzysztof Rzepnicki
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Sklep Tchibo w poznańskim Centrum King Cross Marcelinfot. Krzysztof Rzepnicki
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu już otwarty (fot. Krzysztof Rzepnicki)
Tchibo wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza placówka w nowej odsłonie została uruchomiona w poznańskim Centrum King Cross Marcelin.

Jak podaje Tchibo, wdrożenie nowego formatu ma być "powrotem do korzeni". Oznacza to, że koncept będzie skoncentrowany wokół szeroko rozumianej kultury picia kawy.

Tchibo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.04.2024 / 13:30
StoryEditor
Biedronka odnotowała dwucyfrowy wzrost kosztów operacyjnych, ale zneutralizowała go dzięki wyższym wolumenom sprzedaży
Na zdj. sklep sieci Biedronka (fot. Szymon Pelc/Shutterstock)
Sieć Biedronka odnotowała w pierwszym kwartale kilkunastoprocentowy wzrost kosztów operacyjnych, przy rosnących wolumenach sprzedaży. Detalista szacuje, że wartość koszyka zakupowego spadła o ponad 5 proc., m.in. za sprawą efektu kalendarzowego. To więcej od wskaźnika GUS, jednak urząd nie uwzględnia w wyliczeniach cen promocyjnych, co może nieco zniekształcać wyniki – uważa Ana Luisa Virginia, dyrektor finansowa Jeronimo Martins.

– Zgodnie z naszymi przewidywaniami, w pierwszym kwartale 2024 r. koszty operacyjne sieci Biedronka wzrosły o kilkanaście procent, jednak skutki tych znaczących wzrostów udało...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. kwiecień 2024 16:42