15.04.2019 / 11:12
StoryEditor

Biedronka rozpoczyna wydawanie książek o Słodziakach. Sieć napędzi ruch w sklepach przed świętami

(fot. materiały prasowe)
Od poniedziałku klienci Biedronki mogą odbierać w sklepach sieci nową książkę o Słodziakach oraz korzystać z 15-procentowego rabatu na zakupy. Wczoraj, w niedzielę 14 kwietnia, upłynął termin, jaki sieć wyznaczyła na zbieranie naklejek uprawniających do odbioru książki.

Sieć chwali się, że do 7 kwietnia zainteresowanie akcją było na tyle duże, że uprawnionych do odbioru książki jest kilkaset tysięcy klientów Biedronki. Ilu dokładnie? Tego dysko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.10.2024 / 12:37
StoryEditor
Właścicel sieci Stokrotka Maxima Grupe informuje o przychodach w pierwszym półroczu. Największa część pochodzi z Polski, mimo fiaska Barbory
Sprzedaż Maxima Grupe wzrosła do 3 mld euro (mat. prasowe)

Skonsolidowane przychody przychody spółek zarządzanych przez Maxima Grupe wzrosły w pierwszym półroczu 2024 r. o 4,7 proc. rok do roku, do kwoty 3 mld euro. Największy wpływ na ten wzrost miała trwająca ekspansja w Polsce i Bułgarii, a także zwiększona sprzedaż na Litwie i Łotwie. Przychody ze sprzedaży detalicznej porównywalnej (LFL), liczone po stałym kursie wymiany, wzrosły o 2,2 proc.

Całkowity wzrost przychodów grupy Maxima był w pierwszych sześciu miesiącach niższy niż w roku ubiegłym, głównie ze względu na spowolnienie konsumpcji i spadek inflacji, zwłas...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.10.2024 / 10:23
StoryEditor
Lidl startuje z programem Benefit Plus. Dla klientów: zniżki do kina, tańsze paliwo i... rabat na subskrypcję Onetu
Benefit Plus to nowy pomysł Lidla na lojalizowanie klientów (fot. Lidl)

Lidl to kolejny detalista w Polsce, który zdecydował się nagradzać lojalnych klientów benefitami od zewnętrznych firm. Dyskonter właśnie uruchomił w swojej aplikacji program Benefit Plus, który pozwala na odbiór różnego rodzaju zniżek i rabatów oraz korzystanie z limitowanych ofert od innych podmiotów.

W ramach Benefit Plus, klienci mogą odebrać m.in. zniżkę do 40 groszy na litr na stacjach Shell. Osoby robiące zakupy w Lidlu mogą liczyć również na tańsze do 40 proc. bile...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. październik 2024 14:14