Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

17.02.2017 / 10:11
StoryEditor

Biskupi apelują: należy ograniczyć spożycie alkoholu

Zdaniem biskupów, Polacy stają się coraz bardziej wyznawcami proalkoholowej mentalności (fot. KEP)
Polska jest bardziej „browarna”, niż solidarna – ubolewa bp Tadeusz Bronakowski, przewodniczący Zespołu Konfederacji Episkopatu Polski ds. Apostolstwa Trzeźwości. I sugeruje, że powinno się prowadzić działania zmierzające do ograniczenia spożycia napojów alkoholowych.

Zdaniem biskupów, nadużywanie alkoholu w Polsce jest przerażające i grozi wielką narodową katastrofą. „Stajemy się coraz bardziej wyznawcami proalkoholowej mentalności” – mówi b...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.03.2025 / 19:50
StoryEditor
Ponad 66 mln zł kar za zmowę w sprawie cen produktów marki Jura. Prezes UOKiK nie miał litości dla właścicieli trzech sieci RTV/AGD, które brały w niej udział

Właścicielom sklepów RTV Euro AGD, Media Markt i Media Expert oberwało się za trwającą blisko 10 lat zmowę cenową ze spółką Jura Poland. Prezes UOKiK nałożył na przedsiębiorców łącznie ponad 66 mln zł kar finansowych. Wiemy, która firma zapłaci za niedozwolone praktyki najwięcej.

Postępowanie antymonopolowe przeprowadzone przez UOKiK wykazało, że spółka Jura Poland, będąca wyłącznym importerem ekspresów do kawy marki Jura, wraz z oficjalnymi dystry...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.03.2025 / 13:13
StoryEditor
Operator sieci Costa Coffee rozwija strategię omnichannel. Lagardère wchodzi na nowe platformy i notuje wzrost sprzedaży
Na zdj. kawiarnia Costa Coffee (fot. Sorbis/Shutterstock)

Lagardère Travel Retail w Polsce kontynuuje rozwój swoich sieci kawiarnianych w kanale delivery. Oferta Costa Coffee pojawiła się na platformie Pyszne.pl, a So Coffee rozpoczęło współpracę z aplikacjami Bolt oraz Wolt. W najbliższych miesiącach firma planuje dalsze rozszerzanie siatki lokali realizujących zamówienia online, optymalizację logistyki oraz wprowadzenie dostaw do domu dla kolejnych marek z portfolio.

Od początku 2025 r. Costa Coffee umożliwia składanie zamówień z dostawą za pośrednictwem Pyszne.pl. Jest to już piąta platforma, na której dostępna jest marka, obok Glovo, Uber ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. marzec 2025 06:56