14.03.2019 / 13:01
StoryEditor

Brytyjczycy robią zapasy papieru toaletowego i środków przeciwbólowych. Na Brexit no-deal?

(fot. archiwalna z czasów PRL)
Szef brytyjskiej sieci supermarketów Morrisons odnotował skok sprzedaży niektórych podstawowych towarów, takich jak papier toaletowy czy środki przeciwbólowe. The Guardian spekuluje, że Brytyjczycy robią zapasy na wypadek „twardego” Brexitu. Środki na ból głowy – to wydaje się zrozumiałe. Ale po co papier toaletowy?

David Potts, szef sieci Morrisons, stwierdził w rozmowie z portalem The Guardian, że sprzedaż leków przeciwbólowych i papieru toaletowego wzrosła skokowo o ponad 7 proc. Mened...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2025 / 11:03
StoryEditor
Lidl otwiera supermarket na wsi, która liczy ok. 1000 mieszkańców. Nowa strategia ekspansji sieci
Lidl, sklep, wózek

Lidl kontynuuje ekspansję w Polsce, otwierając kolejne sklepy nie tylko w dużych aglomeracjach, ale także w mniejszych miejscowościach i na wsiach. Najnowszy przykład to otwarcie dyskontu w Zakręcie pod Warszawą, liczącym nieco ponad 1000 mieszkańców. Ta strategiczna zmiana pokazuje, że sieć dostrzega potencjał w lokalizacjach o mniejszej populacji, idąc śladem konkurentów takich jak Dino i Biedronka.

Nowy sklep Lidl w Zakręcie koło Warszawy

Już w czwartek, 26 czerwca br., Lidl Polska otworzy swój sklep przy ul. Trakt Brzeski 24 w Zakręcie. Wieś, położona niedaleko Warszaw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 09:36
StoryEditor
Rosja blokuje wyjście AB InBev z rynku. Kolejna próba sprzedaży zakończona fiaskiem
AB InBev nie może opuścić Rosji. Transakcja zablokowana przez władze (fot. Shutterstock)

Międzynarodowy koncern piwowarski AB InBev od dłuższego czasu usiłuje wycofać się z rosyjskiego rynku. Mimo kolejnych prób sprzedaży udziałów w lokalnym przedsięwzięciu joint venture, transakcja po raz kolejny została zablokowana przez rosyjskie władze. Dlaczego Moskwa nie pozwala na opuszczenie kraju przez zachodniego giganta?

Belgijsko-brazylijski koncern AB InBev od lat usiłuje zakończyć działalność w Rosji. Firma posiada 50-proc. udział w spółce joint venture z tureckim producentem piwa Anadolu Efe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. lipiec 2025 07:35