14.03.2019 / 13:01
StoryEditor

Brytyjczycy robią zapasy papieru toaletowego i środków przeciwbólowych. Na Brexit no-deal?

(fot. archiwalna z czasów PRL)
Szef brytyjskiej sieci supermarketów Morrisons odnotował skok sprzedaży niektórych podstawowych towarów, takich jak papier toaletowy czy środki przeciwbólowe. The Guardian spekuluje, że Brytyjczycy robią zapasy na wypadek „twardego” Brexitu. Środki na ból głowy – to wydaje się zrozumiałe. Ale po co papier toaletowy?

David Potts, szef sieci Morrisons, stwierdził w rozmowie z portalem The Guardian, że sprzedaż leków przeciwbólowych i papieru toaletowego wzrosła skokowo o ponad 7 proc. Mened...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.10.2025 / 15:03
StoryEditor
Eurocash wymyśla hurtownie cash & carry na nowo! Czym jest projekt hali 2.0?
Tomasz Polański, dyrektor generalny Eurocash Dystrybucja (fot. Grupa Eurocash)

Grupa Eurocash wchodzi w nowy etap rozwoju segmentu cash & carry. Zamiast klasycznej restrukturyzacji, firma stawia na głęboką transformację modelu biznesowego. Jak mówi Tomasz Polański, dyrektor generalny Eurocash Dystrybucja, to nie jest projekt cięcia kosztów, ale strategiczna zmiana w sposobie funkcjonowania hurtowni – tak, by odpowiadały na rzeczywiste potrzeby detalistów.

Liczba hurtowni Eurocash spadła w ostatnich latach ze 177 do 167, jednak Tomasz Polański, dyrektor generalny Eurocash Dystrybucja zapewnia, że to nie jest zwykła res...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.10.2025 / 17:41
StoryEditor
TOP 10 aplikacji zakupowych. Wiemy, które apki Polacy przeglądają najdłużej
W aplikacji Biedronki Polacy spędzili średnio we wrześniu br. prawie 34 minuty. Dla porównia na przeglądanie aplikacji Lidla poświęcili nieco ponad 18 minut (fot. materiały prasowe).

Allegro i Vinted – na przeglądaniu aplikacji każdej z tych dwóch platform Polacy spędzili we wrześniu tego roku średnio prawie dwie godziny. Aplikacje popularnych sieci handlowych, takich jak Biedronka, Lidl i Kaufland, jeszcze im pod tym względem nie dorównują, ale czas spędzany na nich ulega wydłużeniu – wynika z danych Grupy Blix.

Najwyższą pozycję w TOP 10 aplikacji, w których Polacy spędzili we wrześniu br. najwięcej czasu, zajmuje aplikacja Allegro ze wskaźnikiem ATS na poziomie 1 godziny i 48 m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. październik 2025 19:57