09.12.2023 / 11:54
StoryEditor

Dzieci pełzają po podłodze w sklepie Carrefoura. Czołgają się po centrach handlowych. Czy nowy trend z Tik Toka pozwoli zwiększyć sprzedaż? [ZOBACZ CO SIĘ DZIEJE!]

<p>Młodzież pełzająca po podłodze w centrach handlowych (zrzuty ekranu z filmów umieszczonych na profilu tiktok.com/@crawly_possessed)</p>

Młodzież pełzająca po podłodze w centrach handlowych (zrzuty ekranu z filmów umieszczonych na profilu tiktok.com/@crawly_possessed)

fot. Zrzuty Ekranu Z Filmów Umieszczonych Na Profilu Tiktok.com/@crawly_possessed
<p>Młodzież pełzająca po podłodze w centrach handlowych (zrzuty ekranu z filmów umieszczonych na profilu tiktok.com/@crawly_possessed)</p>

Młodzież pełzająca po podłodze w centrach handlowych (zrzuty ekranu z filmów umieszczonych na profilu tiktok.com/@crawly_possessed)

fot. Zrzuty Ekranu Z Filmów Umieszczonych Na Profilu Tiktok.com/@crawly_possessed
<p>Młodzież pełzająca po podłodze w centrach handlowych (zrzuty ekranu z filmów umieszczonych na profilu tiktok.com/@crawly_possessed)</p>

Młodzież pełzająca po podłodze w centrach handlowych (zrzuty ekranu z filmów umieszczonych na profilu tiktok.com/@crawly_possessed)

fot. Zrzuty Ekranu Z Filmów Umieszczonych Na Profilu Tiktok.com/@crawly_possessed
<p>Młodzież pełzająca po podłodze w centrach handlowych (zrzuty ekranu z filmów umieszczonych na profilu tiktok.com/@crawly_possessed)</p>
<p>Młodzież pełzająca po podłodze w centrach handlowych (zrzuty ekranu z filmów umieszczonych na profilu tiktok.com/@crawly_possessed)</p>
<p>Młodzież pełzająca po podłodze w centrach handlowych (zrzuty ekranu z filmów umieszczonych na profilu tiktok.com/@crawly_possessed)</p>
Filmy, na których młodzież chodzi na czworaka po podłodze sklepów, podbijają internet. Nagrania z takiej zabawy w centrach handlowych trafiają do sieci i biją rekordy wyświetleń. Młodzi ludzie przez media zostali nazwani "pełzakami".

Na Tik Toku pojawiło się kilka filmów, na których nastolatki wchodzą do sklepów w centrach handlowych, po czym na czworaka "pełzają" po podłodze. Te nagrania biją rekordy popula...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.07.2024 / 10:46
StoryEditor
Body Shop ma nowego właściciela. Czy uda się postawić firmę na nogi?
Sklep sieci The Body Shop (Shutterstock)

The Body Shop, sieć sklepów kosmetycznych w tarapatach finansowych, pozyskała inwestora finansowego. Markę kupiła Auréa Holdings. Nowy właściciel zamierza ponownie uruchomić zamknięte sklepu już w przyszłym miesiącu.

Marką The Body Shop pokieruje Charles Denton, były dyrektor generalny Molton Brown. - Cóż za niezwykły tydzień. Przede wszystkim muszę podziękować wszystkim w siedzibie The Body...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2024 / 10:22
StoryEditor
Orlen stworzył pierwszą i największą w Europie sieć współdzielonych automatów paczkowych. Jak to działa?
2021.09.22 Warszawa N/z Pierwszy automat ”ORLEN PACZKA” na stacji pkn orlen w Warszawie przy ulicy Solidarności. fot Miłosz Poloch/PKN ORLEN
Grupa Orlen uruchomi największą w Europie współdzieloną sieć automatów paczkowych. W odpowiedzi na potrzeby rynku Orlen udostępnił innym firmom kurierskim skrytki w automatach paczkowych Orlen Paczki. Pierwszym partnerem współpracującym z Orlen będzie General Logistics Systems Poland (GLS).

Współpraca General Logistics Systems (GLS) i Orlen rozpoczyna nowy etap w usługach kurierskich w Polsce. Obie firmy zdecydowały bowiem o współdzieleniu jednej sieci automatów pa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 04:14