24.06.2021 / 19:35
StoryEditor

Co leżało Polakom na żołądkach podczas oglądania polskiej reprezentacji na EURO 2020 [FELIETON]

Bez komentarza (Shutterstock)
Polacy lubią sobie podjeść podczas oglądania meczów piłki nożnej. Niemal 50 proc. przyznaje, że nie wyobraża sobie oglądania piłkarskich rozgrywek bez jedzenia. Platforma Pyszne.pl przyjrzała się zamówieniom złożonym w dniach meczów Polski ze Słowacją i z Hiszpanią. Sprawdźmy, co leżało polskim kibicom na żołądkach podczas oglądania wyczynów naszej reprezentacji.

Przełożony w związku z pandemią turniej piłkarskich mistrzostw Europy był dla kibiców okazją do świętowania i – jak wynika z badania Pyszne.pl – biesiadowania przed telewizorami...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.11.2025 / 11:47
StoryEditor
Dino wchodzi do jednego z największych polskich miast. Gdzie otworzy pierwszy sklep?
Na zdj. sklep sieci Dino (fot. Shutterstock)

Dino niebawem otworzy pierwszy sklep nie tylko w Warszawie, ale także w innym mieście spośród tych o największej liczbie mieszkańców. Choć firma oficjalnie jeszcze tego nie potwierdziła, to lokalne media poznały już lokalizację planowanej placówki.

Miastem, o którym mowa, jest Lublin. Jak podają m.in. serwisy Lublin.eska.pl i Spotted Lublin, pierwszy sklep notowanej na warszawskiej giełdzie sieci handlowej otwarty ma zo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2025 / 15:09
StoryEditor
Biedronka rozda pracownikom 120 mln zł na świąteczne premie i benefity. Będą zaskoczeni
Biedronka rozdaje pracownikom bonusy i premie na święta. Ile można dostać?

W jubileuszowym, 30. roku działalności Biedronka rozszerza skalę świątecznych świadczeń dla pracowników. Firma przeznacza blisko 120 mln zł na zestaw działań obejmujących paczki, e-kody oraz budżety na spotkania zespołowe. Jak wygląda tegoroczny pakiet i co znajdzie się w paczkach dla pracowników oraz ich dzieci?

W tym roku Biedronka przeznaczyła ok. 65 mln zł na paczki i przyjęcia świąteczne oraz 55 mln zł na e-kody. Łącznie przygotowano 171600 paczek, z czego 88500 trafi do pracown...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. listopad 2025 19:44