24.10.2020 / 11:25
StoryEditor

Czeski minister zdrowia przyłapany w restauracji, która powinna być zamknięta. Nie miał też maseczki

Na zdj. czeska Praga (fot.Pixabay/Anerma, CC0)
Politycy w czasie pandemii powinni świecić przykładem. Jeśli nakazują noszenie masek - powinni sami je nosić. Jeśli nakazują zamknięcie restauracji - powinni do nich nie chodzić. Jednak czeski minister zdrowia Roman Prymula udowodnił, że tego typu obostrzenia są tylko dla szarych ludzi.

Czeski tabloid "Blesk" przyłapał ministra zdrowia wychodzącego nocą z restauracji w Pradze bez maseczki i zrobił mu zdjęcie, które następnie opublikował. Polityk opuścił lokal o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.11.2025 / 23:15
StoryEditor
Powstała Grupa Maspo! Mega fuzja na polskim rynku FMCG łączy dwie hurtownie i dwie sieci franczyzowe
Paweł Wójciak, prezes Grupy Maspo

Firmy Mastermedia i Spiżarnia sfinalizowały fuzję, którą zainicjowały w maju 2025 r. Właściciele dwóch największych w Polsce firm zajmujących się hurtową dystrybucją żywności na rynki zagraniczne – ogłosili właśnie połączenie swoich organizacji tworzac Grupę Maspo o obrotach mocno przekraczających 2 mld zł.

Powstał Polski globalny dystrybutor artykułów FMCG

Mastermedia i Spiżarnia podpisały 25 listopada br. umowę finalizującą proces integracji obu podmiotów, otwierając tym samy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2025 / 15:09
StoryEditor
Biedronka rozda pracownikom 120 mln zł na świąteczne premie i benefity. Będą zaskoczeni
Biedronka rozdaje pracownikom bonusy i premie na święta. Ile można dostać?

W jubileuszowym, 30. roku działalności Biedronka rozszerza skalę świątecznych świadczeń dla pracowników. Firma przeznacza blisko 120 mln zł na zestaw działań obejmujących paczki, e-kody oraz budżety na spotkania zespołowe. Jak wygląda tegoroczny pakiet i co znajdzie się w paczkach dla pracowników oraz ich dzieci?

W tym roku Biedronka przeznaczyła ok. 65 mln zł na paczki i przyjęcia świąteczne oraz 55 mln zł na e-kody. Łącznie przygotowano 171600 paczek, z czego 88500 trafi do pracown...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. grudzień 2025 03:16