21.02.2018 / 13:33
StoryEditor

Czy chińscy więźniowie pracują przymusowo dla H&M i C&A?

(fot. Pixabay CC0)
Były brytyjski dziennikarz Peter Humphrey oskarżył C&A and H&M o korzystanie z pracy przymusowej. Jak twierdzi, podczas pobytu w więzieniu w Szanghaju był świadkiem tego, jak chińscy więźniowie byli zmuszani do pracy przy szyciu ubrań m.in. dla takich marek jak H&M czy C&A – relacjonuje RetailDetail.

Humphrey został uwięziony w Chinach pod zarzutem nielegalnego zbierania i sprzedaży prywatnych informacji o obywatelach chińskich. Dziennikarz prowadził wtedy dziennikarskie śle...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.08.2025 / 16:20
StoryEditor
Klapki z Dino. Sieć supermarketów wprowadza własny merch i chce zostać lovebrandem

Biedronka i Lidl, dwie najpopularniejsze sieci dyskontowe w Polsce, od kilku lat wprowadzają do sprzedaży limitowane serie ubrań i dodatków z własnymi logotypami, utrzymanych w typowych dla nich barwach. Teraz w ich ślady poszło Dino.

Od kilku lat, zwykle w sezonie letnim, w ofercie Biedronki i Lidla pojawiają się linie odzieży i innych dodatków z logotypami i w kolorystyce typowej dla tych sieci. 

Prek...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.08.2025 / 10:32
StoryEditor
Grupa InPost szybko rośnie za granicą. Operator ma już więcej paczkomatów na rynkach zewnętrznych niż w Polsce
Paczkomat InPost (fot. Łukasz Rawa,wiadomoscihandlowe.pl)

Jak podaje InPost, sieć paczkomatów przekroczyła liczbę 54 300 maszyn. Ponad 27 tys. znajduje się w Polsce, a na pozostałych rynkach jest ich ponad 27 300. Łącznie operator ma w Europie ponad 88 600 punktów OOH. W całym 2025 roku Grupa planuje rozbudowę sieci o ponad 14 tys. APM na wszystkich dziewięciu rynkach.

InPost kontynuuje ekspansję w Europie

W całym 2025 r. InPost zamierza rozstawić łącznie 14 tys. paczkomatów, w tym około 3 tys. w Polsce, 4 tys. we Francji i krajach Benelu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. sierpień 2025 13:49