20.05.2023 / 09:27
StoryEditor

Czy usuwanie liści z kalafiora w sklepie jest zabronione? Biedronka odpowiada na trzy sposoby, a nawet zmienia zdanie

Wpadka sieci Biedronka. Czy z kalafiora można odrywać liście? (Jeronimo Martins Polska, Facebook)
Paragony grozy przedstawiające ceny kalafiora krążyły po internecie kilka tygodni temu. Teraz portale wyborcza.biz i money.pl zajęły się za innym nurtującym problemem: czy klienci mogą odrywać liście od kalafiora w sklepie? Po ich tekstach Biedronka wykonuje dosyć nerwowe ruchy.

Odrywanie ogonków od papryki i cukinii, czy usuwanie liści z kalafiora stało się powszechniejsze w sklepach, kiedy warzywa zaczęły drożeć. Niektóre warzywa sprzedawane są w dysk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2025 / 00:04
StoryEditor
Rafał Brzoska chce ułatwić firmom korzystanie z terminali płatniczych POS. Co chce zrobić?
Rafał Brzoska, prezes InPost (InPost)

Rafał Brzoska, szef Grupy Inpost, a jednocześnie pełnomocnik przedsiębiorców ds. deregulacji w ramach inicjatywy SprawdzaMY, chce dostosowania przepisów o terminalach płatniczych do standardów UE – usunięcie nadmiarowych regulacji w polskiej ustawie z 2024 roku, które obejmowały także zwykłe terminale płatnicze POS, mimo że Dyrektywa EAA dotyczy jedynie terminali samoobsługowych.

Rafał Brzoska, pełnomocnik przedsiębiorców ds. deregulacji SprawdzaMY – Inicjatywa Przedsiębiorcy dla Polski wskazał, że wprowadzono pierwsze postulaty dotyczące zlikwidowania n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2025 / 14:54
StoryEditor
Znana polska marka chce zbudować sieć sklepów w największych miastach Polski
Salon Recman w Szczecinie (fot. materiały prasowe)

Polska marka odzieżowa rozszerza swoją sieć sprzedaży detalicznej, stawiając na strategiczne lokalizacje i rozwój w kluczowych regionach kraju. Najnowszy krok w tym kierunku wykonano w Rzeszowie, gdzie otwarto jubileuszowy, 80. salon. Co oznacza ta inwestycja dla pozycji marki na polskim rynku?

25 kwietnia w Galerii Millenium Hall w Rzeszowie otwarty został 80. salon marki Recman. Jak informuje spółka, to kolejny krok w realizacji strategii ekspansji detalicznej, ma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 07:59