17.02.2017 / 07:38
StoryEditor

Dużo szczęścia i zdrowia, drogi pracowniku!

(Pixabay CC0)
Jak pokazują wyniki najnowszego badania potencjału rynku benefitów pracowniczych, przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services, już ponad połowa firm wspiera swoich pracowników w osiąganiu równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym. To nie tylko efekt "rynku pracownika", ale także dobrze pojęty interes pracodawcy.

W obecnych realiach - rynek pracownika - wynagrodzenie przestaje być kluczowym czynnikiem warunkującym decyzję o podjęciu pracy w danej firmie. Coraz częściej na tę decyzję wpły...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.09.2025 / 18:42
StoryEditor
Ta sieć handlowa zamknęła wszystkie swoje sklepy na jeden dzień. Jaki był powód?
Protest sieci Lush (fot. Lush)

Znany producent i detalista kosmetyków wstrzymał na jeden dzień prowadzenie biznesu na rodzimym rynku. To wyraz wsparcia firmy dla Palestyńczyków w Strefie Gazy.

“W całej firmie Lush dzielimy ból, który odczuwają miliony ludzi, widząc obrazy głodujących w Strefie Gazy i Palestynie. Podobnie jak reszta świata, z trudem znajdujemy sposoby,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.09.2025 / 11:03
StoryEditor
Komornik w siedzibie Biedronki! Nowa odsłona batalii z Lidlem [TYLKO U NAS]
Sądowy spór Lidla z Biedronką wkracza w nową fazę (fot. Shutterstock, mat. własne)

W ubiegłym tygodniu w siedzibach Biedronki w Warszawie i Kostrzynie pojawił się komornik sądowy - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. W obu miejscach wykonano czynności związane z nowym zabezpieczeniem roszczeń Lidla przeciwko sieci należącej do Jeronimo Martins Polska, jakie ustanowione zostało przez sąd w sierpniu. Tym razem chodzi o reklamy porównawcze z paragonami i kwotami za zakupy, które publikowane są w gazetkach Biedronki, a które - zdaniem Lidla - wprowadzają w błąd konsumentów.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • O co Lidl spiera się z Biedronką
  • Czego dotyczy nowe zabezpieczenie uzyskane w sądzie przez Lidla
  • Jakiego typu materiały muszą zniknąć z ...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 21:36