24.09.2025 / 09:57
StoryEditor

Frizo Polish Food Cup – triumf sportu, biznesu i inspiracji

Frizo Polish Food Cup – triumf sportu, biznesu i inspiracji

W dniach 5–7 września wydarzenie Frizo Polish Food Cup zgromadziło ponad 300 osób, stając się niezapomnianym forum dla liderów polskiej branży spożywczej i zarządzających firm produkcyjnych.

To wyjątkowe spotkanie połączyło pasję do aktywności fizycznej z biznesową wymianą doświadczeń. Uczestnicy rywalizowali w tenisowych pojedynkach – zarówno w tenisie ziemnym oraz stołowym, jak i squashu. Nad przebiegiem rozgrywek czuwali sędziowie z ramienia Polskiego Związku Tenisowego, gwarantując najwyższy poziom sportowej rywalizacji. Komentatorem wydarzenia był Tomasz Zubilewicz, pogodny prezenter TVN, który czuwał nad dobrym klimatem i przyjazną atmosferą podczas całego turnieju.

Obok zaciętej rywalizacji sportowej odbywały się również:

  • sesje coachingowe prowadzone przez znakomite postacie świata sportu i biznesu, w tym Roberta Korzeniowskiego oraz Zbigniewa Jagiełło,
  • inspirujące wykłady otwierające nowe perspektywy i możliwości rozwoju,
  • a także ciągłe animacje dla dzieci, które – prowadzone przez profesjonalne animatorki – zapewniały najmłodszym uczestnikom mnóstwo radości i zabawy.

Kulminacyjnym punktem wieczoru była uroczysta gala, podczas której rozbrzmiała muzyka w wykonaniu orkiestry Krzesimira Dębskiego - prawdziwa uczta dla zmysłów, łącząca w sobie elegancję, sztukę i wzruszenie.

Wydarzenie przyciągnęło czołowych przedstawicieli sektora spożywczego, w tym dużą część reprezentantów branży mięsnej – właścicieli i kadrę zarządzającą. Frizo Polish Food Cup okazał się znakomitą okazją do rozwijania relacji biznesowych, rozmów o wyzwaniach rynku i odkrywania nowych kierunków współpracy.

Patronat nad całym wydarzeniem objął Polski Związek Tenisowy, a sponsorem platynowym została instytucja o globalnym zasięgu – BNP Paribas, od lat aktywnie wspierająca inicjatywy tenisowe na całym świecie. W gronie sponsorów i partnerów znalazły się takie firmy jak: Vito Group, Ulma Packaging, Premac, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Ralen Group, BMW Bawaria Motors, Solano, Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP, Kingspan, Fresh Logistic należący do Grupy Raben, Texaco, Animex, Eurobeef, Winnica Powiercie, Piekarnia Tyrolska, Ecovoltis i AGA Sport. Patronaty medialne nad FPFC sprawowali: Rzeźnik Polski, TVP Sport, Wprost, Wiadomości Handlowe oraz Tenis Klub.

Już teraz organizatorzy planują kolejną edycję, gotowi, by ponownie połączyć sport, biznes i inspirację w wyjątkowej atmosferze.

image
FOTO: fot. Materiał Partnera
24. wrzesień 2025 09:59