28.08.2020 / 11:11
StoryEditor

Główny inspektor sanitarny chwali sieć Ikea

Ikea (fot. Pixabay CC0)
Aktor Tomasz Karolak opublikował nagranie, na którym żali się, że został wyrzucony ze sklepu Ikea za brak maseczki. - Gdybym się dowiedział, jaka to jest firma, to rekomendowałbym robić tam zakupy. Gratuluję osobom, które zarządzają tą firmą oraz osobom, które podjęły taką decyzję - powiedział w programie specjalnym WP "Newsroom" Jarosław Pinkas, główny inspektor sanitarny.

Szef Głównego Inspektoratu Sanitarnego zaznaczyła w rozmowie z „Wirtualną Polską”, że nie będzie komentował zachowania Tomasza Karolaka. Wyraził natomiast nadzieję, że nie jest ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 28% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 21:06
StoryEditor
Dino z kluczową umową dla przyszłości firmy. Pozwoli ona utrzymać wysokie tempo rozwoju sieci w kolejnych latach
Na zdj. sklep Dino we Wrocławiu (fot. daily_creativity/Shutterstock)

Dino Polska podpisała umowę, która ma fundamentalne znaczenie dla jej przyszłego rozwoju i utrzymania wysokiego tempa ekspansji sieci supermarketów w kolejnych latach. Ta strategiczna decyzja, podjęta przez zarząd Dino Polska, gwarantuje kontynuację sprawdzonego modelu rozwojowego firmy.

Aneks do umowy podpisany 23 czerwca br. przez Dino Polska z firmą Krot Invest (specjalizującą się w generalnym wykonawstwie), wydłuża termin obowiązywania pierwotnej umowy ramow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2025 / 08:49
StoryEditor
Aplikacje lojalnościowe napędzają sprzedaż. Jak Duży Ben wykorzystuje dane do zwiększenia częstotliwości zakupów i wartości koszyka?
Jak aplikacja Duży Ben zwiększa zakupy i lojalność klientów? (fot. materiały prasowe)

Cyfrowe programy lojalnościowe coraz wyraźniej kształtują strategie sprzedażowe w branży handlowej. Przykład Dużego Bena pokazuje, że mobilna aplikacja może stać się kluczowym ogniwem w relacji z klientem, znacząco wpływając na jego zaangażowanie i wartość koszyka. Jakie efekty przynosi podejście oparte na danych i technologii?

Sieć Duży Ben, należąca do Grupy Eurocash, podczas konferencji Loyalty Planet zaprezentowała konkretne dane, które pokazują skalę wpływu aplikacji lojalnościowej na zachowania z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. lipiec 2025 16:33