28.11.2019 / 14:54
StoryEditor

Kaufland sięga po Star Wars. Czy sieć stanie po jasnej stronie mocy?

(fot. Kaufland)
Motywem przewodnim tegorocznych Świąt w sklepach Kaufland będzie kultowa seria Star Wars. Wyczekiwana premiera kolejnej części sagi: „Gwiezdne Wojny: Skywalker. Odrodzenie” już 19 grudnia przyciągnie do polskich kin swoich wiernych fanów. W tym samym czasie sieć marketów Kaufland oraz Disney staną razem w odwiecznej walce Dobra ze Złem w nowej, wspólnej kampanii.

Kaufland zapowiedział kampanię pod hasłem „Boże Narodzenie. Tak dobre jak nigdy”. Jej centralnym elementem jest zachęcający do przemyśleń film. Tym razem Święty Mikołaj przygoto...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
15.09.2023 / 12:28
StoryEditor

Morawiecki chce walczyć z markami własnymi w sklepach. Była wiceprezes UOKiK komentuje pomysł premiera

Na zdj. mec. Bernadeta Kasztelan-Świetlik, radca prawny, partner kancelarii Gessel, w latach 2014-2017 wiceprezes UOKiK (fot. kancelaria Gessel)
- Słuchając zapowiedzi o planach "drastycznego ograniczenia udziału marek własnych w sieciach handlowych", mam spore wątpliwości co do zasadności takich działań. Brzmi to jak typowe hasło wyborcze, a ja wolałabym, aby zmiana prawa bazowała na konkretach - w ten sposób do postulatu, o którym mówił przed kilkoma dniami premier Mateusz Morawiecki, odniosła się w komentarzu dla portalu wiadomoscihandlowe.pl mec. Bernadeta Kasztelan-Świetlik, była wiceprezes UOKiK, a obecnie partner kancelarii Gessel.

Ekspertka ubolewa, że jak dotąd nie usłyszała, czy zostały przeprowadzone badania pokazujące, jaki jest obecnie udział marek własnych w poszczególnych sieciach handlowy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
14.09.2023 / 13:27
StoryEditor

Zalando wprowadza do oferty markę własną Zign Studio. Jaki jest asortyment pierwszej kolekcji?

(fot. mat. Prasowe Zalando)
Platforma e-commerce Zalando wprowadza do oferty kolekcję odzieży marki własnej Zign Studio. Gigant branży odzieżowej wyjaśnia, że jest ona tworzona w duchu projektowania atelier, a do produkcji wykorzystano najnowsze, innowacyjne materiały. Zgodnie z bieżącymi trendami, odzież ma cechować wygoda, modułowość kolekcji i cyrkularne podejście.

Zalando, jedna z wiodących europejskich destynacji e-commerce dla mody i lifestyle’u, wprowadza kolekcję Zign Studio w ramach marki własnej Zign. Detalista podkreśla, że je...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
25. wrzesień 2023 19:18