05.05.2020 / 14:23
StoryEditor

Kiedy do sklepu? Aplikacja pomaga wybrać miejsce i czas bezpiecznych zakupów

(mat. prasowe)
KiedyDoSklepu.pl – narzędzie, które na podstawie analizy trendów zakupowych pozwala określić, jaki ruch panuje w sklepach spożywczych na terenie Polski w różnych porach dnia i tygodnia – zostało udostępnione przez Mastercard. Dzięki niemu konsumenci mogą zaplanować zakupy na czas, kiedy łatwiej będzie im utrzymać fizyczny dystans w stosunku do innych klientów, zalecany w czasie trwającej pandemii koronawirusa.

KiedyDoSklepu.pl pozwala skorzystać z kilku filtrów, dzięki którym użytkownik może sprofilować swoje zapytanie. Wystarczy wpisać kod pocztowy, typ sklepu spożywczego (hiperma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
05.12.2025 / 19:38
StoryEditor
Najbardziej świąteczny Lidl w Polsce. Gdzie zobaczyć iluminację Andziaks? [ZDJĘCIA]
Najbardziej świąteczny Lidl w Polsce. Gdzie zobaczyć iluminację Andziaks? (fot. Lidl)
Najbardziej świąteczny Lidl w Polsce. Gdzie zobaczyć iluminację Andziaks? (fot. Lidl)fot. Lidl
Najbardziej świąteczny Lidl w Polsce. Gdzie zobaczyć iluminację Andziaks? (fot. Lidl)
Najbardziej świąteczny Lidl w Polsce. Gdzie zobaczyć iluminację Andziaks? (fot. Lidl)fot. Lidl
Najbardziej świąteczny Lidl w Polsce. Gdzie zobaczyć iluminację Andziaks? (fot. Lidl)
Najbardziej świąteczny Lidl w Polsce. Gdzie zobaczyć iluminację Andziaks? (fot. Lidl)fot. Lidl
Najbardziej świąteczny Lidl w Polsce. Gdzie zobaczyć iluminację Andziaks? (fot. Lidl)
Najbardziej świąteczny Lidl w Polsce. Gdzie zobaczyć iluminację Andziaks? (fot. Lidl)fot. Lidl
Najbardziej świąteczny Lidl w Polsce. Gdzie zobaczyć iluminację Andziaks? (fot. Lidl)
Najbardziej świąteczny Lidl w Polsce. Gdzie zobaczyć iluminację Andziaks? (fot. Lidl)
Najbardziej świąteczny Lidl w Polsce. Gdzie zobaczyć iluminację Andziaks? (fot. Lidl)
Najbardziej świąteczny Lidl w Polsce. Gdzie zobaczyć iluminację Andziaks? (fot. Lidl)

Tysiące lampek, choinki, świetlne sanie Św. Mikołaja i girlandy – tak od początku grudnia wygląda jeden ze sklepów Lidla. Za świąteczną dekorację sklepu odpowiada influencerka Andziaks. Wraz z odpaleniem iluminacji sieć uruchomiła również konkurs, w któym można wygać iPhone 17.

W artykule przeczytasz: 

  • Jeden ze sklepów Lidla rozbłysnął tysiącem świątecznych światełek
  • Gdzie jest najbardziej świąteczny Lidl w Polsce?
  • Rusza świąteczny konkurs Lidla na TikToku – do wygrania iPhone 17

Jeden ze sklepów Lidla rozbłysnął tysiącem świątecznych światełek

– To jest... najbardziej świąteczny Lidl w Polsce! Nie żartuję, wygląda jak świąteczna kraina. Światełka wszędzie, dekoracje, magia w powietrzu... – przekonuje Andziaks, jedna z polskich influencerek, która została twarzą całego projektu. Ona również odpowiadała za kreatywną wizję i ostateczny efekt świątecznej iluminacji.

Natomiast sieć Lidl podkreśla, że takie udekorowanie sklepu ma na celu przekształcenie zwykłego miejsca w przestrzeń pełną świątecznego czaru, zapraszając klientów do poczucia bożonarodzeniowego klimatu.

 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 68% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.12.2025 / 12:19
StoryEditor
Adam Manikowski o planach Żabki na 2026 r. Kolejny magazyn, 1300 nowych sklepów i rozwój programu Żabka Flex
Adam Manikowski, CEO Żabka Polska business unit, vice president Żabka Polska (fot. Maciej Nowaczyk)

- Grupa Żabka stawia na konsekwentną realizację strategicznych celów w 2026 roku. Największy potencjał widzimy w organicznym rozwoju sieci sklepów, zwiększaniu sprzedaży online oraz wprowadzaniu innowacyjnych usług i produktów dopasowanych do lokalnych potrzeb, jak również wykorzystaniu synergii między różnymi biznesami Grupy - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Adam Manikowski, CEO Żabka Polska business unit, vice president Żabka Polska.

Przedstawiciel Żabki pytany o cele i plany grupy na 2026 r. wskazuje, że kluczowe znaczenie będzie miało utrzymanie dyscypliny operacyjnej i efektywności kosztowej, na które Ża...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. grudzień 2025 13:51