16.11.2018 / 14:17
StoryEditor

Klienci Biedronki odebrali już 6 mln Słodziaków

(fot. materiały prasowe JMP)
W ręce klientów Biedronki do połowy listopada trafiło już ponad 6 mln Słodziaków - poinformowała firma. Najpopularniejszym pluszakiem okazał się zając Zuzia. Na drugim miejscu podium znalazł się lis Lucek, o włos wyprzedzając sowę Zosię.

Hitem rynkowym zostały też książki opowiadające o przygodach Gangu Słodziaków. Łącznie w domach klientów jest już ponad 700 tys. egzemplarzy obu ich części. Biedronka już dwukro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
25.09.2023 / 08:35
StoryEditor

Polacy za wyznaczeniem zastępczej niedzieli handlowej za Wigilię! Decyzję w tej sprawie podejmie nowy Sejm

Do Wigilii coraz bliżej, a sprzedawcy wciąż nie wiedzą, na jakich zasadach będzie mógł się wtedy odbywać handel (fot. Shutterstock)
Aż 77,1 proc. Polaków uważa, że rząd powinien wyznaczyć inną niedzielę handlową za tę, która w tym roku wypada 24 grudnia, czyli w Wigilię - wynika z badania IBRiS dla "Rzeczpospolitej". Przeciwnie uważa zaledwie 11,1 proc. respondentów, a reszta nie ma w tej sprawie zdania.

Spośród osób, które popierają pomysł wyznaczenia innej niedzieli handlowej za Wigilię, aż 56,2 proc. jest zdecydowanie na tak, a 20,9 proc. raczej na tak. Z kolei z taką ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
27.09.2023 / 10:43
StoryEditor

Jaka będzie jesień na rynku alkoholi? Ekspert wskazuje trendy

Klientka oglądająca wino (fot. Shutterstock)
Jesień to zdecydowany wzrost popularności alkoholi mocnych, ale po które konkretnie kategorie konsumenci chętniej sięgnął w nadchodzących tygodniach? O trendach mówi Jakub Gromek, dyrektor generalny Mazurskiej Manufaktury S.A., producenta rzemieślniczych alkoholi mocnych.

W okresie jesienno-zimowym alkohol zaczyna pełnić nieco inną funkcję niż latem. Zamiast orzeźwienia ma on raczej rozgrzewać. W tym czasie rośnie więc naturalnie zainteresowanie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
30. wrzesień 2023 17:44